Vacature TUIfly cabin crew 1 augustus 2018

Dit onderwerp bevat 104 reacties, heeft 22 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Veldje 2 weken, 1 dag geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 105)
  • Auteur

Sannevr1985
    • Bijdrage : 14

Ik ben niet gebeld maar heb een mail gekregen dat ik op de wachtlijst sta tot aan volgend jaar zomer. Ook iemand dit gehad?

0

Piggywiggy
    • Bijdrage : 15

Ik ben helaas ook niet gebeld, dus ga morgen zelf bellen. Van een paar anderen weet ik dat ze de mail ook hebben gehad.
    Dan komt het nog wel goed! Voor de mensen die wel gebeld zijn: Gefeliciteerd!

Succes allemaal verder!

0

Joy
    • Bijdrage : 47

Ik ben helaas ook niet gebeld morgen bellen dan maar.. de rest gefeliciteerd en succes met de Ini.

0

Anne94
    • Bijdrage : 28

Ah wat jammer zeg! Hopelijk krijgen jullie goede feedback waar je verder mee kan. Voor degenen die zijn aangenomen, gefeliciteerd! 😊

0

Sannevr1985

En de andere? Sharon?

0

Anne94

Betekent ‘op de wachtlijst geplaatst’ dat je dus eerst in de zomer op basis van inhuur wordt ingezet?

0

Anne94

Ik kreeg net een telefoontje. Ben aangenomen!! Wel op inhuur en vanaf maart initial. Zijn deze vluchten alleen binnen Europa?

0

Laury92
    • Bijdrage : 8

Wat goed, gefeliciteerd! Volgens mij zit de ini van november helemaal vol ja dus de rest die is aangenomen zal ook later starten..

0

Nvdp
    • Bijdrage : 7

Wat goed!! Mag ik vragen wanneer jij je selectiedag had? 🙂

0

123d
    • Bijdrage : 3

Gefeliciteerd Anne! Ben nu wel heel benieuwd of ze maandag ook nog gaan bellen… Inhuur was alleen Europa vluchten inderdaad!

0

Anne94

Dankjulliewel. Ik had 28 september selectiedag en zou maandag 8 oktober gebeld worden. Nu dus al bericht gehad!!
    Kan iemand me iets meer vertellen over de inhuur? Hoe lang het duurt? Of je ook nachtstops hebt? En alles wat ik moet weten 🙂

0

Sannevr1985

Yes ook aangenomen voor maart 2019 😀

0

Rooms
    • Bijdrage : 2

Ik heb zojuist een mail gekregen dat ik tot aan volgend jaar op de wachtlijst sta. Ben benieuwd of ik binnen het jaar iets te horen krijg ☺️

Voor iedereen die is aangenomen gefeliciteerd!

0

Anne94

Kan iemand me vertellen hoelang je inhuur vliegt en of je daarna wel gewoon een contract krijgt waarbij je met de reguliere tui toestellen vliegt?

0

Veldje

Gefeliciteerd allemaal!

Ik vroeg me dat ook af tijdens de selectiedag. De recruiters wisten het ook niet zeker, maar voor zover zij wisten vlieg je in ieder geval het zomerseizoen op inhuur en daarna de eigen toestellen. @Anne94

Correct me if I’m wrong 😋

0
15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 105)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 0 users en 8 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 4 users en 416 guests
Veldje, Lars95, Frank, Louk94
Forum statistieken
Onderwerpen: 141, Reacties: 2.768, Leden: 624
Ons nieuwste lid: Lynn1997