Vacature TUIfly cabin crew 1 augustus 2018

Dit onderwerp bevat 104 reacties, heeft 22 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Veldje 3 maanden, 2 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 105)
  • Auteur

Anne94
    • Bijdrage : 29

@truusje @piggywiggy
    Super, bedankt voor jullie reacties! Wacht ik het nog even af.

Heeft iemand van jullie al ervaring met een selectiedag bij Tui?

0

Laury92
    • Bijdrage : 8

Hi, ik heb 2,5 week geleden een voicemail gehad van TUI voor de telefonische screening. Daarna heb ik elke dag minimaal 5 keer proberen terug te bellen naar 3 telefoonnummers, maar telkens waren deze in gesprek. Uiteindelijk heb ik gisteren met een recruiter mijn screening gehad en ik ben door naar de selectiedag. Nu heb ik echter het probleem waar ik al bang voor was… er was alleen nog plaats op 1 oktober. Alleen ga ik met mijn vriend voor het eerst op vakantie 29 september.

Is er hier misschien iemand die zijn of haar selectiedag zou willen ruilen met mij?

Anders ga ik mijn vakantie omboeken maar dit gaat me een hoop geld kosten.
    Ik heb dit overlegd met de recruiter en afhankelijk van de kosten beslis ik maandag/dinsdag of het een selectiedag wordt of vakantie. Maar als iemand zijn plaats met mij wil wisselen zou ik echt héél erg blij zijn en laat ik een taart bij je bezorgen!

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

O ja, degene die ik sprak zei ook dat er aanstaande week nog beeld kan worden voor de telefonische screening dus er is nog hoop! 🙂

0

Flysie
    • Bijdrage : 1

Ik zit met hetzelfde probleem! Hebben degene die hun telefoontje gemist hebben, nog contact gehad? Telkens als ik terug bel, dan krijg ik direct voicemail.

0

Laury92

Ik probeer het nog een keer. PLEASE help me out!

Is er iemand die al een selectiedag heeft ingepland 28 september of hiervoor? En die zou willen ruilen met mij 1 oktober(maandag)?

Dit omdat ik 29 september om 5.00 uur in het vliegtuig stap naar Kefalonia. Het omboeken gaat mij meer dan 300 euro kosten en de vakantie zelf is al niet de goedkoopste en daar heb ik simpelweg het geld niet meer voor op dit moment. De enige optie die ik nu nog heb is ruilen met iemand of wachten dat er een plekje vrij komt in de al geplande selectiedagen.

Mocht je willen ruilen, reageer dan op dit forum dan kan ik alles regelen met TUI. Hier hoef je zelf niets voor te doen, zij zullen jou dan nog wel bellen om dit te bevestigen.

Alvast bedankt dat jullie überhaupt de moeite nemen om mijn wanhopige berichtje te lezen 🙂 🙂

0
    Sharona
    Sharona
    • Bijdrage : 4

hoi @laury92,

Ik zit met precies hetzelfde probleem als jij. Alleen is het verschil bij mij: ik ben nog niet gebeld dus weet uberhaupt niet of ik op selectiedag zou mogen komen.
    Mocht dit wél het geval zijn EN ik word uitgenodigd voor een dag in september; dan ruil ik graag met je. (Echter schat ik die kans niet zo groot.. want jij schreef dat er nu alleen nog plek is voor 1oktober toch?)
    Zou je ze voor de zekerheid kunnen vragen of je in ieder geval nog de kans krijgt tot einde van de week om een keuze te maken?

Groetjes

0

Sannevr1985
    • Bijdrage : 14

Ik zou kunnen ruilen met je?
    Ik heb ze een mail gestuurd of dit mogelijk is.
    Ik heb mijn selectiedag op 25 september.
    Groetjes
    Sanne

0

Sannevr1985

@anne94

2 jaar geleden een selectiedag meegemaakt. Super leuke dag.
    Zie wel aan de hand van de mail dat ze het anders hebben ingericht. Zie dat de rekentest er niet bij zit?
    En geen idee wat ze bedoelen met selectievragen.
    Groepsopdracht en jezelf presenteren is denk ik nog hetzelfde gebleven.

Succes 🙂

0

Laury92

Sanne & Sharona, superlief dat jullie mij willen helpen!
    Maar het is niet meer nodig, vandaag heb ik mijn vakantie om kunnen boeken tegen een véél lagere prijs en nu kan ik alsnog de selectiedag doen op 1 oktober en een dag later op vakantie!

Alsnog super bedankt voor jullie berichtje 🙂 en nu goed voorbereiden en hopen op een goede afloop van de selectiedag!
    Ben je inmiddels al gebeld Sharona?

0

Anne94

Voor wie 10 september selectiedag had.. Hoe ging het? 🙂 al bekend wanneer jullie uitslag krijgen?

0

Sannevr1985

Ja ook nieuwsgierig. Ook betreft de rekentoets? 😁

0

Piggywiggy
    • Bijdrage : 18

Geen rekentoets hoor! 🙂
    Ik ben zaterdagmorgen geweest. Ik vond de organisatie van de ochtend echt top!
    Supervriendelijk iedereen. De ochtend had een strak schema en alles ging op tijd.
    Superleuke CA’s die de hele ochtend voor ons klaarstonden, enthousiast over van alles vertelden en ervoor zorgden dat we op tijd bij het volgende onderdeel kwamen.

We zaten de hele ochtend in een lokaal en kwamen daar na ieder onderdeel weer terug.
    We startten met een schriftelijke vertaling en daar werd later tijdens het Engelse gesprek (1 op 1) op terug gekomen. En je moest een Engelse tekst in je eigen woorden samenvatten. In het Engels. Volgens mij ging dat bij de meesten wel goed.
    Groepsspel kan ik weinig over zeggen. Gewoon lekker meedoen en jezelf even kort presenteren.
    En dan nog het interview met 2 recruiters. Vond ik persoonlijk best lastig, maar dat lag meer aan mij dan aan de recruiters!

Uitslag voor de mensen van 10 en 15 september is telefonisch op 26 september…of niet…en dan mag je een dag later bellen voor feedback.

Succes allemaal!

0

Anne94

@piggywiggy

Hartelijk dank voor je duidelijke uitleg! Ben heel benieuwd of je bent aangenomen. Ik heb 28 september selectiedag. In de mail staat dat je een presentatie moet geven over jezelf van 5 minuten. Bij welk onderdeel komt dit terug en wat moet ik me erbij voorstellen?

0

Piggywiggy

Je presentatie geef je aan het begin van het interview met 2 recruiters. Vertel iets over jezelf en je motivatie. En je kunt dat op een creatieve manier doen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
    Overigens is er geen vaste volgorde van de onderdelen, behalve de schriftelijke vertaling. Die is aan het begin. De drill doe je tijdens het Engelse gesprek.
    Groetjes!

0

Cabin123
    • Bijdrage : 2

Super fijn om te lezen hoe de dag eruit gaat zien!!
    Ik ben 24 september aan de beurt.
    Echter ben ik wel een beetje gespannen over de Engelse test, is er een manier om je daarop voor te bereiden of heb je tips hiervoor?

Alvast bedankt 🙂

XX

0

Piggywiggy

Lastig. Hangt ook af van je taalvaardigheid natuurlijk. Ik zag er ook tegenop, maar denk dat ik uiteindelijk het Engelse deel het beste heb gedaan…

Voorbereiden zou je mss nog kunnen doen door Engelse tekstjes schriftelijk te vertalen en/of mondeling in je eigen woorden terug te vertellen in het Engels. Verder heb ik, wanneer ik in de auto zat, hele verhalen in het Engels afgestoken. Ben mn beste gesprekspartner 😉
    En zorg dat je de drill goed kent. Dan scoor je daar sowieso goed op. Had echt het idee dat de meesten wel een goed gevoel over het Engels hadden.

Ze stellen je verder echt op je gemak, dus neem alleen gezonde zenuwen mee. De rest mag je thuis laten!

0
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 105)

Het onderwerp ‘Vacature TUIfly cabin crew 1 augustus 2018’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Op dit moment zijn er 0 users en 11 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 8 users en 504 guests
Flygirl, Stewardess29, vliegende hollander, Skyler, Irisindelucht, Sander2803, Alice123, Angelina_W97
Forum statistieken
Onderwerpen: 162, Reacties: 2.961, Leden: 683
Ons nieuwste lid: mvw