Dit onderwerp bevat 86 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Roenster 1 maand, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 87)
  • Auteur

Neomimarjorie
    @neomi_
    • Vliegt (nog) niet

Dat heb ik ook nergens gelezen. En voor zover ik weet heeft niemand nog bericht gehad..

0

Jacquelina
    @jacquelinaaa
    • Vliegt (nog) niet

Ik kreeg een mail naar het solliciteren. Omdat ik via mijn telefoon had gedaan.

Beste Jacquelina,

Bedankt voor je interesse in een baan bij TUI. We hebben je sollicitatie in goede orde ontvangen. Omdat je mobiel hebt gesolliciteerd willen we graag nog je cv en motivatiebrief ontvangen. Je kan deze via onderstaande link toevoegen aan je inschrijving. Gebruik hiervoor uitsluitend een pc of laptop. Documenten die via een mobiel device worden geupload worden niet geregistreerd.

Let op! Deze link is 5 dagen geldig, hierna zal de link komen te vervallen. Het is mogelijk dat de vacature binnen deze 5 dagen offline wordt gehaald, zorg er dus voor dat je tijdig jouw brief en CV upload.

We nemen je sollicitatie pas in behandeling wanneer je motivatiebrief en cv binnen zijn.

Met vriendelijke groet,
    TUI

0

FlyingDutchGirl
    @kna
    • Vliegt (nog) niet

Misschien is dat het dan wel, dat jij die mail hebt gelregen omdat je via jouw mobiel hebt gesolliciteerd!

Ik zelf heb het via mijn laptop gedaan. En toen kreeg ik een mail met:

Bedankt voor je sollicitatie. Jouw sollicitatie voor de functie van Cabin Attendant is in ons werving- en selectiesysteem geregistreerd.

Wij zullen je informeren over de status van jouw sollicitatie.

Mocht je vragen hebben, dan horen dat graag.

Het zou kunnen dat ze de vacature er eerder afhalen, aangezien ze veel reactie krijgen!

0

Jacquelina
    @jacquelinaaa
    • Vliegt (nog) niet

Die heb ik daarna ook ontvangen. Denk wel dat ze het eerder af halen vorige jaar was het  ook maar 1 week online…..

0

Jacquelina
    @jacquelinaaa
    • Vliegt (nog) niet

Net mailtje gekregen om de videopitch op te sturen….

iedereen Toi toi toi

0

Tigra
    @tigra
    • Vliegt (nog) niet

Succes iedereen! Je beste kant laten zien in de videopitch, ook jezelf blijven en vooral lachen!!

0

Vliegje456
    @vliegje456
    • Vliegt (nog) niet

Ik heb ook een mailtje dat ik de video pitch mag opnemen! Spannend! 😃 Ga het morgen gelijk doen. Maar jeetje, 30 seconde is wel echt kort…

0

FlyingDutchGirl
    @kna
    • Vliegt (nog) niet

Ik mag hem ook opnemen! Spannend! Eerste keer dat ik dit doe, maar waarschijnlijk letten ze meer op houding, en hoe je er uit ziet dan dat ze op woorden letten

Break a (jet)leg!

Pun intended

0

Neomimarjorie
    @neomi_
    • Vliegt (nog) niet

Ook ik mag de video opnemen!!

0

xlisa1606
    @xlisa1606
    • Vliegt (nog) niet

Ik heb hem inmiddels ook verzonden. Heeft iemand enig idee hoe lang het dan meestal duurt voordat je iets hoort? Zal ook wel wat langer duren door Pasen natuurlijk. Sterkte allemaal met afwachten 😇

0

IsabelleLotus
    @isabellelotus
    • Vliegt (nog) niet

Ik zit al een jaar met smart te wachten op de vacature voor KLM, en nu zie ik dat de vacature voor Tui open is! Ik weet vrij weinig van Tui, maar heb wel  het idee dat het enigszins vergelijkbaar is met KLM. Weet iemand meer over Tui qua werktijden, sfeer, salaris enz. Twijfel of ik hier op zal solliciteren of toch geduld moet hebben voor KLM. Ik wil gewoon heel erg graag stewardess worden, maar wel bij een goede maatschappij die ook buiten Europa vliegt.

0

Orange-girl
    @orange-girl
    • easyJet

Het zijn inderdaad 2 maatschappijen die buiten Europa vliegen. Qua arbeidsvoorwaarden zit er wel een flink verschil tussen. TUI biedt een 8 mnd contract aan zonder grote kans op vast. Ook het salaris bij KLM is een stuk hoger.

0

Neomimarjorie
    @neomi_
    • Vliegt (nog) niet

Heeft er al iemand iets gehoord over de telefonische screening? 😅

0

Jacquelina
    @jacquelinaaa
    • Vliegt (nog) niet

Houden jullie telefoontjes gered ik ben net gebeld. Ben uitgenodigd voor een selectie dag ……

0

APSx
    @annikasx
    • Vliegt (nog) niet

Ben gister middag ook gebeld 🙂

0
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 87)

Het onderwerp ‘Vacature cabin attendant TUI fly april 2019’ is gesloten voor nieuwe reacties.