Dit onderwerp bevat 97 reacties, heeft 25 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Roenster 1 maand, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)
  • Auteur

Sanne1996
    @sanne1996

Ik wil best een groepsapp aanmaken, maar dan moet ik telefoonnummers hebben!
    Ik had 3 december me selectiedag en binnen 2 weken elearning gemaakt.

0

greeen1
    @greeen1
    • Transavia

Oh oke, ik had 26 november me selectiedag en ook binnen 2 weken de e-learning afgerond. Ik zal je mijn telefoonnummer per prive bericht verzenden.

0

greeen1
    @greeen1
    • Transavia

Ik kan helaas geen privéberichten verzenden. Ik zal dit even verder uitzoeken

0

Theskyisthelimit
    @theskyisthelimit
    • Transavia

Ik stuur ook mijn nummer zodra ik in mijn berichten kan!

0

Sanne1996
    @sanne1996

Ik kan helaas ook geen privébericht versturen,kan ook mijn email achter laten, dat jullie het daarheen sturen?

0

Roenster
    Moderator
    @roenster
    • KLM

Nieuwtje; de redactie ondervindt ook veel problemen met de huidige privéberichtenbox maar komend weekend testen ze een grote update van de website met waarschijnlijk ook een nieuw privéberichtenbox en als die werkt wordt deze meteen geactiveerd voor iedereen. Even geduld nog 😉

Helaas moet ik er nogmaals op wijzen dat het de redactie vanwege wetgeving niet toegestaan is om privégegevens (zoals telefoonnummers en emailadressen) openbaar op het forum te laten staan.

0

Sanne1996
    @sanne1996

Goedemorgen iedereen!
    Ik heb een groepsapp aangemaakt, laat me weten even je nr weten via bericht.
    Groetjes Sanne.

0

greeen1
    @greeen1
    • Transavia

Ik heb me nummer via een privebericht naar je verzonden.

0

Martje92
    @martje92
    • Vliegt (nog) niet

@sanne1996 ik heb je een privebericht gestuurd.
    Helaas sta ik ook on hold en had 7 jan mijn selectie avond.

0

lies
    @lies
    • Vliegt (nog) niet

Hallo allemaal!
    De ini’s van Transavia zijn, zoals jullie ondertussen al weten, op hold gezet. Dit geldt niet alleen voor jullie, maar ook voor de instroom van een aantal collega’s van vorig seizoen. De reden hiervan is dat er te veel mensen weer zijn teruggekomen voor dit seizoen en de planning voor de zomer nog niet helemaal vastligt. Ze weten dus ook nog niet helemaal hoeveel capaciteit er is om mensen op in te zetten.

Dit is het enige dat er op dit moment bekend is. Hopelijk worden jullie later dit jaar alsnog geplaatst!

0

Theskyisthelimit
    @theskyisthelimit
    • Transavia

Weet iemand trouwens hoe het zit met de INI en kosten? Stel dat je eerder in het seizoen opzegt, moet je dan iets terugbetalen of is dat na een X aantal maanden niet meer? Ik kan hier niet echt iets over vinden, iemand misschien ervaring?

0

Roenster
    Moderator
    @roenster
    • KLM

@theskyisthelimit Bij Transavia hoef je dan geen kosten te betalen. Je hebt de eerste twee maanden gewoon de wettelijke optie om zonder opgaaf van reden en/of opzegtermijn op te zeggen. Daarna heb je een opzegtermijn van een maand. Uiteraard wordt het wel gewaardeerd als je je contract uit dient. Je kansen om later weer terug te komen zullen wel kleiner worden…

0

Theskyisthelimit
    @theskyisthelimit
    • Transavia

Dat snap ik uiteraard, ik vroeg me dat af in verband met veranderde beschikbaarheid. Dankjewel voor je antwoord!

0

Theskyisthelimit
    @theskyisthelimit
    • Transavia

Is er nog iemand die iets meer weet? Ik begrijp dat er mensen gebeld worden, maar zelf hoor ik steeds maar niets?

0

Hoogvlieger
    @hoogvlieger
    • Vliegt (nog) niet

Door Transavia voor een eerste gesprek bedoel je? Ik niet in ieder geval!

0
15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)

Het onderwerp ‘Vacature Transavia cabin crew 1 oktober 2018’ is gesloten voor nieuwe reacties.