Vacature Transavia cabin crew 1 oktober 2018

Dit onderwerp bevat 15 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  FlyingFloor 1 week, 2 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur

Juliette1998
    • Bijdrage : 7

Hi allemaal!

Morgen gaat de vacature bij Transavia weer open 🙂 Kan iemand mij zeggen hoe de sollicitatieprocedure eruit ziet? Vanaf het moment dat je online hebt gesolliciteerd?

Alvast bedankt!

Groetjes
    Juliëtte

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door Roenster Roenster. Reden: Onderwerp titel aangepast
    1+

lies
    • Bijdrage : 121

Hoi @juliette1998,

De selectieprocedure bestaat uit een sollicitatie (logisch) en als je die hebt ingezonden, krijg je een mail of je profiel voldoet aan de eisen. Als dit het geval is, wordt je uitgenodigd voor een game en een persoonlijkheidstest. Wanneer je dit allemaal goed hebt doorstaan, wordt je uitgenodigd voor een selectiemiddag/avond waar je verschillende dingen moet doen. Aan het einde van de avond krijg je te horen of je bent aangenomen of niet.

1+

Piggywiggy
    • Bijdrage : 15

Volgens mij is de Transavia/Unique-site ontploft vandaag, door de vele aanmeldingen. Ik krijg nog steeds een error wanneer ik op welke manier dan ook naar de website ga. Geschiedenis verwijderen, ander device, andere browser (explorer)…Ik blijf dezelfde melding krijgen. Uiteindelijk is het, na ruim een uur en 2 keer proberen, wel gelukt via een incognito-venster. Nog nooit gebruikt, maar toch wel handig dus zo’n incognitovenster!

Testen gemaakt en een afspraak kunnen inplannen voor een selectiedag op 22 oktober, whoopwhoop!
    Deze is inmiddels helaas geannuleerd. Gelukkig had dit niets met mijn sollicitatie te maken en krijg ik, als het goed is, uiterlijk morgen een nieuwe link voor het maken van een afspraak. Wat een dag, haha! Nog meer mensen gesolliciteerd?

Groetjes!

0

Ineedaname
    • Bijdrage : 8

Zo dan, dat ging snel! Ik heb vanmiddag de online testen gedaan, gisteren kwam ik er steeds niet door. Precies wat jij ook had. Heb nog geen uitslag van door of niet door.. Nou had ik dat normaal gesproken ook nog niet verwacht, maar jij kreeg zo snel een reactie dat ik de rest van de dag elke 10 min mijn mail checkte. En dus morgen ook haha! Spannend! Jij gefeliciteerd in elk geval!

0

Ineedaname

Oh stom zeg, ik wachten op een mail.. Die krijg je dus niet haha. Klikte ik vanmorgen nog eens op die sollicitatielink, bleek ik al een datum uit te kunnen kiezen! Wel handig om te weten dus..
    Ik ga 10 december op gesprek. Piggywiggy, jij al een datum gekozen?

0

Piggywiggy
    • Bijdrage : 15

Wat fijn dat het gelukt is! Spannend!
    Ik kreeg overigens wel een mail, gek genoeg. Heb je wel een bevestiging van de selectieavond gekregen via de mail?

Ik mag op 13 november. Ik kon ook nog kiezen uit 5 november, maar die datum kwam me niet goed uit. Deze twee data zijn voor start januari. Ik weet dat op 19 en 26 november ook 2 avonden zijn voor februari. Welke klas stond bij jouw datum Ineedaname?

0

Ineedaname

Ah januari zal al vol gezeten hebben denk ik. Ik ga voor de februariklas. Zag ook maart al staan. Heb een tijdelijk contract die ergens in januari afloopt, dus februari komt mij ook super uit.
    Ik heb wel de bevestigingsmail gehad ja. Wat gaat deze procedure relatief snel hè!

0

123d
    • Bijdrage : 3

Ik heb ook gesolliciteerd en ga 29 oktober al naar de selectieavond! Inderdaad ook voor start in januari. Ben benieuwd 🙂

Succes iedereen!

0

Fre1708
    • Bijdrage : 6

Oh wat goed dat jij dat zegt van de sollicitatie link!! Ik zat namelijk ook te wachten op een mail. Ik mag ook 10 december dus wie weet zie ik je nog!

Succes vast allemaal! Ben benieuwd hoe het gaat :)!

0

Ineedaname

Haha oh fijn zeg! Ik heb voor 17.00 gekozen. Jij ook Fre1708? En 123d, wellicht kun jij ons een heads up geven na 29 okt met wat we kunnen verwachten? 😉 Succes in elk geval!

0

Fre1708

Ineedaname; nee ik heb voor half 5 gekozen. Dacht dan ben ik de eventuele file misschien voor. Jammer!!!

0

Ineedaname

He da’s jammer! Hoewel ik met dit soort dingen 2 treinen eerder neem en er wel al voor 16.30 hoop te zijn, dus wellicht zie ik je nog wel even! 😀

0

FJEL1997
    • Bijdrage : 2

Hiii, weet iemand wat ik kan verwachten bij de online sollicitatie formulier en de game ? Liefssss

0

Ineedaname

Niks om je druk om te maken! Wat standaard gegevens, een ‘game’ waarin je wat situaties krijgt en ze vragen in welke mate je het eens bent met een bepaalde reactie die je geeft op bijvoorbeeld een dronken man. Je krijgt netjes alle protocollen ook. Verder nog wat vragen over je persoonlijkheid en school/werk. Je bent er wel even mee bezig, dat wel! Zou wel zeker een uur uittrekken hiervoor. Gewoon doen en niet stressen! 😁

0

Fre1708

Zou leuk zijn! We houden contact!😁

0
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 0 users en 6 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 4 users en 421 guests
Veldje, Lars95, Frank, Louk94
Forum statistieken
Onderwerpen: 141, Reacties: 2.768, Leden: 624
Ons nieuwste lid: Lynn1997