Dit onderwerp bevat 605 reacties, heeft 117 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Roenster 7 maanden, 1 week geleden.

6 berichten aan het bekijken - 601 tot 606 (van in totaal 606)
  • Auteur

BlueLooksGood
    @bluelooksgood

@alice123 Nogmaals bedankt voor je reactie. Ik heb sinds een paar jaar geen facebook meer 😉 en kan als buitenstaander helaas ook niet op de pagina komen.

@Lisanne Wat lief van je, bedankt! Ik kan het bericht alleen niet zien.. Er blijft een melding staan dat ik geen toegang heb tot het berichtensysteem. Ik zal even contact opnemen met de beheerder hierover!

0

Daniël
    @daniel
    • Vliegt (nog) niet

Hoi hoi allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum dus heb eigenlijk geen idee of ik mijn vraag op de goede plek post, dus laat het me zeker weten als ik iets verkeerds doe! Het is inmiddels alweer bijna een jaar geleden dat de KLM vacature voor het laatst openging en ik vraag me alweer een tijdje af of iemand enig idee heeft of en wanneer deze dit jaar weer wordt geopend. Is er iemand die hier al iets meer vanaf weet?

Groetjes Daniel!

1+

Roenster
    Moderator
    @roenster
    • KLM

Welkom Daniel! Er is beweging in aan het komen, als het goed is zal er hier de komende dagen meer bekend over worden. Maar wanneer de vacature precies open gaat blijft gissen.

1+

Aerial
    @skyofhoney
    • Vliegt (nog) niet

Yesssssss 🙂 Ga vanaf nu elke dag obsessief de website in de gaten houden om zo snel mogelijk te solliciteren wanneer de vacature weer open is. Het hele proces (M&G, game, CBI, VGB, medische keuring, ini) lijkt namelijk nogal lang te duren en blijkbaar wordt je in ini’s geplaatst baseerd op hoe snel je alles geregeld hebt. Heb m’n motivatiebrief en CV al klaar staan! 🙂

1+

FlyingWestFriezin
    @flyingwestfriezin
    • TUI fly

Hoop ook dat de KLM vacature snel open gaat! Ben heel benieuwd…

0

Roenster
    Moderator
    @roenster
    • KLM

We sluiten dit onderwerp omdat de vacature in kwestie bijna verjaart. Je kan verder praten over dit onderwerp in dit onderwerp;

Wanneer start KLM werving voor 2019?

0
6 berichten aan het bekijken - 601 tot 606 (van in totaal 606)

Het onderwerp ‘Vacature KLM cabin crew 26 maart 2018’ is gesloten voor nieuwe reacties.