Vacature KLM cabin crew 26 maart 2018

Dit onderwerp bevat 584 reacties, heeft 111 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Loesje 3 dagen, 19 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 585)
  • Auteur

BlueLooksGood
    • Bijdrage : 2

Hoi Hoi! Hier nog iemand die op het wachtbankje zit en staat te popelen om te beginnen :). Ik begrijp uit eerdere berichten dat er nog 60 mensen geplaatst moeten worden die in 2017 zijn aangenomen. Ik was even benieuwd of het iemand gelukt is om een beetje in kaart te brengen hoeveel mensen er ongeveer zijn aangenomen deze afgelopen ronde in maart en waar je ongeveer staat op de wachtlijst… Ik begrijp dat het natuurlijk alsnog koffiedik kijken blijft wanneer je precies op een cursus start, maar het geeft wel een heel klein beetje richting of je 50e of 200e op de wachtlijst staat. Zelf ben ik begin juni aangenomen en had ik eind juni mijn VGB binnen, iemand enig idee wat dit ongeveer voor mij betekent?

0

Alice123
    • Bijdrage : 13

Hoi! Ik heb geen idee hoeveel er precies zijn aangenomen. Kan het alleen zeggen van mijn groepje: alle zes zijn we aangenomen op 16 april en ik had rond 24 mei de vgb binnen. Groetjes!

0

BlueLooksGood

Hoi! Bedankt voor je reactie! Haha, dat verschilt dus enorm dan, ik ben als enige aangenomen van de mensen waar ik de game mee heb gespeeld ;).. Weet iemand hoeveel mensen er in de groepsapp van wachtenden zit? Zoveel zijn er in elk geval aangenomen dan toch :)?

0

FlyMeToTheMoon
    • Bijdrage : 7

@bluelooksgood

Volgensmij zitten er nu 110 in de groepsapp

0

Louk94
    • Bijdrage : 1

Goedemiddag allen,

Ook ik heb gesolliciteerd bij de KLM en ben overal doorheen. Zou ik ook aan de groep kunnen worden toegevoegd?

Alvast bedankt,

Louk

0

MaaikeW

Hi Allemaal, Ik ben ook overal doorheen en ben ook wel benieuwd naar de groepsapp. Kan iemand me toevoegen, en hoe stuur je hier een prive berichtje? 🙂 Ik kan het nergens vinden. Groetjes Maaike

0

Loesje
    • Bijdrage : 3

Ook ik ben overal doorheen. Na het veiligheidsonderzoek kreeg ik in juli een mail dat er naar verwachting in de eerste helft van 2019 weer basiscursussen starten. Het lijkt me ook leuk om aan de app toegevoegd te worden en elkaar een beetje op de hoogte te houden.

0

blueblue

Het valt me op dat de meeste mensen een mail hebben ontvangen waarin staat dat ze waarschijnlijk in het eerste kwartaal van 2019 aan de beurt zijn. Loesje en ik daarentegen hebben een mail ontvangen waarin staat dat we in de eerste helft van 2019 mogen beginnen met de ini. Ik ben in april aangenomen, en in mei had mijn VGB binnen. Ik hoop zo we snel mogen beginnen! Ik gok zelf dat het rond maart/april los gaat. 😉

Frank, ik heb je als het goed is een PB gestuurd. Zou je me aan de groepswhatsapp willen toevoegen? Bedankt!

0

Frank
    • Bijdrage : 47

Hoi! Ja, ik heb een tijdje niet op deze site gekeken. Ik ga jullie toevoegen!

0

blueblue

Yes! Bedankt alvast!

Groetjes Linda

0

Loesje

O, dan ga ik even kijken hoe ik een PB kan sturen! 😃

0

EmilieG

Hello iedereen,

Ook ik ben er voor alles door 🙂 Zou het mogelijk zijn mij ook toe te voegen aan dit groepje? Ik heb al geprobeerd van een privé berichtje te sturen maar er staat steeds dat ik geen toegang heb tot het berichtensysteem..

bedankt!

0

MaaikeW

Hi EmilieG,

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een berichtje van Frank, maar kan deze niet openen omdat ik geen toegang heb tot het berichtensysteem. Iemand een tip?

Groetjes Maaike

0
    Roenster
    Roenster
    Moderator
    • Bijdrage : 142

@emilieg en @maaikew, de redactie heeft er naar gekeken en er bleek in jullie profiel een en ander fout gegaan te zijn, waardoor weten ze niet. Als het goed is is het nu hersteld. Onze excuses!

Als er meer mensen niet in hun privéberichten box kunnen moeten ze even een berichtje (plus gebruikersnaam!) doen via het contactformulier.

0

Loesje

Bij mij is het nu gelukt, bedankt!

2+
15 berichten aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 585)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 0 users en 6 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 4 users en 414 guests
Veldje, Lars95, Frank, Louk94
Forum statistieken
Onderwerpen: 141, Reacties: 2.768, Leden: 624
Ons nieuwste lid: Lynn1997