Vacature KLM cabin crew 26 maart 2018

Dit onderwerp bevat 539 reacties, heeft 100 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Roenster Roenster 4 dagen, 7 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 540)
  • Auteur

Flying9
    • Bijdrage : 1

Nog meer mensen die begin deze week (16/17 april) het interview gehad hebben en nog niks hebben gehoord? Ik heb al van een aantal vernomen dat ze voor het weekend al mail hebben gehad. Ben benieuwd waar dat aan kan liggen en of het een goed of slecht teken is. Nog even in spanning afwachten.

Daisy
    • Bijdrage : 3

Wat geweldig om te lezen dat een paar van jullie al zijn aangenomen! Van harte gefeliciteerd!

A.s. donderdagmiddag heb ik de M&G. Heeft iemand ook dan ook toevallig de M&G?
    Ik ben erg benieuwd!

Ben

Hi!

Ik heb afgelopen dinsdag (17 april) mijn sollicitatie verstuurd. Heb een bevestiging ontvangen maar heb nog geen reactie gehad van Randstad of ik de tests mag doen. Zal ik even mailen of is het nu gewoon heel erg druk?

Marjolein

@ben Hey Ben! Ik heb ook afgelopen dinsdag mijn sollicitatie gestuurd en ook alleen een bevestiging ontvangen. Ik denk dat ze het erg druk hebben. De vacature sluit vandaag als het goed is, dus ik neem aan dat we spoedig iets zullen horen 🙂

Flyingelsi
    Flyingelsi
    • Bijdrage : 14

Hi!

Ik heb vandaag mijn testen afgerond.
    Een match van 65%. Ben benieuwd of ik naar de M&G mag.

Nog meer mensen met een percentage rond de 65%?

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door Flyingelsi Flyingelsi.
    Roenster
    Roenster
    Moderator
    • Bijdrage : 126

@flyingelsi Allereerst welkom op het forum! Als je dit onderwerp terug leest zal je zien dat er verschillende leden net als jij tussen de 60 en 70 procent gescoord hebben en de meesten zijn wel voorgedragen. Hou er wel rekening mee dat de vacature al een tijdje open gestaan heeft en dat de beschikbare plekken schaarser zullen zijn. Maar het ziet er positief voor je uit 😉

Flyingelsi
    Flyingelsi
    • Bijdrage : 14

Bedankt voor je reactie @roenster.
    Ik had al snel na opening vacature gereageerd maar 2 documenten kwamen telkens niet goed door…

Uiteindelijk alles opnieuw gedaan en toen ging het allemaal vlot maar inmiddels zijn we inderdaad een paar weken verder.

Dit is de eerste x dat ik solliciteer naar een functie als CA.
    Heb niet de gewenste opleiding maar wel 22 jaar (!) ervaring in de commerciële dienstverlening. Niet geschoten is altijd mis denk ik maar en wil me niet door een functie eis meteen uit het veld laten slaan. Ik hoop dat ik ze overdonder met mijn motivatiebrief en cv en dat ik ‘at least’ naar de meet & Greet mag om mezelf te presenteren.
    Who knows! Fingers crossed😃

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door Flyingelsi Flyingelsi.
    Rachelle
    Rachelle
    • Bijdrage : 25

@fly-d sorry ik ben enkele dagen niet op het forum geweest maar ik zie dat je ook door bent. Veel succes! Ik heb mijn tweede ronde pas volgebde week vanwege mijn werk.

@flyingelsi Een vriendin van me had ook in de 60 en mag naar de meet&greet.

Noelle_vs
    Noelle_vs
    • Bijdrage : 36

Hoi hoi!

Vraagje voor degene die aangenomen zijn, hebben jullie behalve ‘We nemen binnenkort contact met je op met meer informatie over de cursus en planning’ nog iets gehoord over hoe het nu verder gaat? Is het alleen maar afwachten op het VGB? Ahhh vind het wachten nu al niet meer leuk haha, wil gewoon beginnen 😉

Frank
    • Bijdrage : 42

Nee, ik heb ook nog niks verder gehoord!

Mo
    • Bijdrage : 17

Ik ook niet! Zouden we inderdaad eerst op de VGB moeten wachten? Horen we dat van KLM? 🙂

Kistie
    • Bijdrage : 3

Ha allen,

Van harte voor de mensen die al zijn aangenomen, leuk! Voor de anderen die nog moeten, succes, ben enthousiast, jezelf dan komt het vast goed!

Ik heb een vraagje.. De mensen die door waren naar het CBI gesprek, na hoeveel werkdagen kregen jullie uitslag? En word je gebeld als je door bent en een e-mail als je bent afgewezen? Of kan je ook een e-mail krijgen als je bent aangenomen?

Zit als een angstig haasje constant mijn inbox te checken, en hoop dat jullie wat meer info hebben. Dank alvast!

Groetjes

Lisanne
    Lisanne
    • Bijdrage : 18

Hoi Kristie! Wanneer heb jij je CBI gehad? Ik afgelopen vrijdag en zit ook al de hele dag te refreshen haha. Spannend he?! Tot nu toe heeft iedereen in dit topic het geloof ik na 2 werkdagen gehoord, dus dat zou voor mij vandaag zijn. Je krijgt sowieso een e-mail, of je bent aangenomen of niet!

Triiesja
    • Bijdrage : 32

Hi noelle
    Ik ben van de sollicitatie ronde van oktober.
    Je moet inderdaad eerst je vgb binnen krijgen.
    Dit duurt ongeveer 6 weken.
    Daarna kom je op de “direct te plaatsen” wachtlijst.
    Zodra je je vgb binnen heb is het wachten op een telefoontje.
    Dat heeft bij mij 12 weken geduurd dus geduld is een schone zaak.

Succes met het wachten !!

Noelle_vs
    Noelle_vs
    • Bijdrage : 36

@kistie @Lisanne was inderdaad twee werkdagen en kreeg alleen een mail! Hopelijk horen jullie vandaag wat! 🙂

@triiesja dankjewel voor je antwoord! Pff dat gaat dus voorlopig nog wel even duren dus.. Hopelijk schiet dat vgb een beetje op 🙂 Ben jij inmiddels bezig/klaar met je ini? Hoe bevalt het? Ben zo benieuwd!

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 540)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 0 users en 3 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 17 users en 452 guests
LuCy, meisjeinblauw, Renate, Stewardessmee, Chrissie19, Bluebird, Trechinees, Piggywiggy, missytee, De redactie, Lars95, Sophie05, tj92, Anna, Blue fly, Orange girl, Daisy
Forum statistieken
Onderwerpen: 123, Reacties: 2.492, Leden: 528
Ons nieuwste lid: suey01