Vacature KLM cabin crew 26 maart 2018

Dit onderwerp bevat 584 reacties, heeft 111 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Loesje 3 dagen, 19 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 585)
  • Auteur

Stes8
    • Bijdrage : 4

Wat spannend renate! Heb jij toevallig contact met andere die deze dag de m&g hadden? Zoja, heeft iemand al iets gehoord?

0

annavp
    • Bijdrage : 3

@renate
    @stes8

Ik heb ook de meet & greet gehad vorige week vrijdag de 13e! Ik dacht dat ze me misschien vergeten waren maar geeft toch wel soort van rust dat jij het ook nog niet weet haha. Hoop dat we snel iets horen!

0

Stes8

@annavp @renate Ik was om 14:00 uur. En jullie? En weten jullie iemand die wél al iets heeft gehoord?

0

Mo
    • Bijdrage : 18

Ook ik ben aangenomen! Gefeliciteerd aan iedereen die het heeft gehaald en ik duim voor de rest 🙂

4+

Ifly
    • Bijdrage : 5

@mo gefeliciteerd!! Wanneer heb jij het gehoord? Ik heb afgelopen woensdag het cbi gehad dus zit echt vol spanning!

0

Mo
    • Bijdrage : 18

Ik hoorde het op de tweede werkdag daarna… Hopen dat je snel wat hoort!

0

Ifly

@mo zo spannend dat zou vandaag zijn! Hoorde je het in de ochtend Of middag?

0

Renate

@stess8 @annvp

Ik was vrijdag de 13e eigenlijk om 11.00 uur aan de beurt echter was ik er erg vroeg en kwam er een plaatsje om 10.00 uur vrij dus mocht ik wat eerder gelukkig!
    Verder heb ik van de andere deelnemers geen gegevens ik weet dus niet wie er al wat gehoord hebben?? Nog even afwachten dan maar!! Groetjes en allemaal succes!!

0

MikeyNL
    • Bijdrage : 12

Hi allemaal, nieuw hier! Heb het hele topic gelezen en gefeliciteerd voor diegene die al zijn aangenomen! Ik heb woensdag een mailtje gehad dat ik word voorgedragen aan KLM voor de M&G. Spanned maar heb er vooral heel veel zin in!

Succes aan iedereen!

0

fairy
    • Bijdrage : 10

@mikeynl ik heb ook woensdag het mailtje gehad dat ik word voorgedragen.
    Helaas heb ik nog geen belletje gehad… Ik denk dat het ze het echt enorm druk hebben momenteel, maar misschien met een beetje mazzel worden we vandaag nog gebeld.

En aan alle anderen, hopelijk horen jullie zsm dat jullie zijn aangenomen!

0

MikeyNL
    • Bijdrage : 12

@fairy Gewoon maar even afwachten denk ik.. komt goed!

Weten jullie of je trouwens zelf een dag met de recruiters kan afspreken voor de M&G als je niet elke dag terecht kan?

0

Stes8

ik ben door naar de volgende ronde! Groepsopdracht en hopelijk final interview. Was het wachten waard! ??? @renate @annvp jullie ook of niet?

1+

Renate

Zojuist het verlossende telefoontje gehad dat ik door mag naar de serious game!! Echter wordt dit pas half mei maar dan kan ik me nog goed voorbereiden!! Hebben de anderen van de 13e al bericht gehad? Ik duim voor jullie!! Groetjes Renate

2+

Stewardoosje
    • Bijdrage : 2

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook aangenomen. Zo blij! ? succes allemaal voor de mensen die nog op gesprek moeten.

1+

annavp
    • Bijdrage : 3

@renate @stes8
    Ik ben ook door 🙂 Jullie gefeliciteerd!!

1+
15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 585)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 0 users en 4 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 4 users en 415 guests
Veldje, Lars95, Frank, Louk94
Forum statistieken
Onderwerpen: 141, Reacties: 2.768, Leden: 624
Ons nieuwste lid: Lynn1997