Dit onderwerp bevat 605 reacties, heeft 117 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Roenster 7 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 606)
  • Auteur

Frank
    @frank

Vaak vragen ze ook om 2 referenties. Dit is ook iets wat je vast kunt regelen!

1+

loes
    @loes

Wat een stilte de afgelopen dagen! Mij is het zojuist gelukt met solliciteren, nu afwachten.. Meer mensen?

0

Anne
    @klm2018
    • KLM

Ik heb ook gesolliciteerd. Ben benieuwd 🙂

0

Mo
    @mo

Hier nog een lotgenoot 🙂

Hebben jullie al eerder gesolliciteerd of voor het eerst? Ben benieuwd!

0

Stessw
    @stessw

Ik heb ook gesolliciteerd. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

0

Joy
    @joy

Hey iedereen ik heb ook gesolliciteerd nu afwachten iemand een idee hoelang het duurt voor je een bevestiging krijgt etc.?

0

loes
    @loes

Ik heb vanmorgen om 10 gesolliciteerd en nu al de link naar de testen ontvangen! Ik durf er alleen nog niet aan te beginnen haha, denk dat ik er morgen even goed voor ga zitten!

0

Mo
    @mo

Ik heb ook rond die tijd gesolliciteerd en zojuist ook de testen ontvangen! Ben heel nieuwsgierig dus ga er vanmiddag al aan beginnen denk ik 🙂

0

Frank
    @frank

Ik heb ook net gesolliciteerd:-).

@loes dat is snel, succes!

@joy als goed is ontvang je direct een bevestiging van ontvangst van de sollicitatie.

@mo ik heb al eerder gesolliciteerd. In december 2016 (geloof ik), maar ik had toen maar iets van 53% match, waardoor ik niet door mocht naar de volgende ronde.

0

Rachelle
    @rachelle

Een vraagje, eens je de link met de testen ontvangt. Hoeveel tijd heb je dan om ze te maken?

Ik zit in het buitenland en vertrouw mijn verbindig niet. Wil wel al solliciteren zodat ik de testen gelijk kan maken eens ik weer thuis ben. Maar goed, ben al heel blij dat de vacature open zal staan tot 22 april.

Succes allemaal.

0

hartekke
    @hartekke
    • Vliegt (nog) niet

Ik heb zojuist ook gesolliciteerd!

@rachelle is dacht dat je iets van 2 weken de tijd had maar weet dit niet meer helemaal zeker.

0

Anne
    @klm2018
    • KLM

Ik heb ook de testen ontvangen. In de mail staat dat ik ze binnen 5 dagen moet maken!

0

loes
    @loes

@mo laat je weten hoe het was? Ik ben nog te schijterig om te beginnen!

0

Rachelle
    @rachelle

Dankjewel! Ik ga dan ook dadelijk solliciteren. Spannend seg

0

Stessw
    @stessw

Ik heb inmiddels ook de testen binnen! @mo Succes! En @rachelle in de mail staat dat je 5 dagen de tijd hebt.

0
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 606)

Het onderwerp ‘Vacature KLM cabin crew 26 maart 2018’ is gesloten voor nieuwe reacties.