Dit onderwerp bevat 827 reacties, heeft 136 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  WannaBlue 1 week, 4 dagen geleden.

3 berichten aan het bekijken - 826 tot 828 (van in totaal 828)
  • Auteur

WannaBlue
    @wannablue
    • KLM

Wow, nou de zenuwen waren voor niks. Want ook ik ben door!

Afgelopen donderdag zat ik in de een na laatste groep van deze selectie procedure, waarbij ons hele groepje doorging na de Serious Game. Schijnt bijna nooit voor te komen zeiden de recruiters, dus positive vibes all over the place!

En na 4 uur wachten was ik dan eindelijk als laatste aan de beurt voor het CBI. Super leuk gesprek gehad & door een opmerking aan het einde van het gesprek kon ik eigenlijk al wel een beetje raden dat ik door zou zijn, maar het mailtje van vanochtend ter bevestiging was wel een feestje. Jullie hadden helemaal gelijk – je moet gewoon jezelf zijn – hoe stom dat misschien ook klinkt!

Nog meer mensen door? 🙂

2+

#klmdream
    @klm-dream
    • KLM

@wannablue

Ik zat hoogstwaarschijnlijk bij jou in de groep op donderdag! Wat tof dat je ook door bent. Ik namelijk ook!

Wist niet goed wat ik moest denken na het gesprek, maar zo blij dat ik weer verder ben. Nu afwachten wanneer de medische aanstellingskeuring is.

#blij!

3+

WannaBlue
    @wannablue
    • KLM

OMG wat leuk @klm-dream, gefeliciteerd! Ik vroeg me al af hoe het mijn groepsgenootjes zou zijn vergaan, we hebben natuurlijk helemaal geen contactgegevens uitgewisseld. Heb je een PB gestuurd… 🙂

2+
3 berichten aan het bekijken - 826 tot 828 (van in totaal 828)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.