Dit onderwerp bevat 827 reacties, heeft 136 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  WannaBlue 1 week, 4 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 828)
  • Auteur

Reej
    @rachel
    • Vliegt (nog) niet

Hi iedereen!

Wat spannend allemaal voor iedereen deze week 🤗 ik ben druk met voorbereiden. Heb ervoor gekozen om toch dezelfde outfit aan te doen hier voelde ik me erg fijn in.

@sevil ik heb vrijdag mijn SG en hopelijk ook mijn CBI. Heb er zoveel zin in 🤩 jij heel veel succes morgen girly je kan het 💪🏻 @nicoline & @tommy jullie ook heel veel succes en plezier morgen!

@dana dankjewel en wat fijn dat het zo goed ging bij je, ik ga voor je duimen meid!

@steeflb hoe was het bij jou vandaag gegaan?

Iedereen onwijs veel succes en plezier ❤️

0

Ties
    @ties
    • Vliegt (nog) niet

Lieve mensen!

Na lang te hebben meegelezen op dit forum heb ik toch maar eens besloten om een account aan te maken 🙂 Ik heb super veel gehad aan de tips op dit forum en heb de selectie dan ook positief doorlopen!

Ik las ook dat er een groepsapp bestaat van toekomstige collega’s. Wie mag ik een berichtje sturen om toegevoegd te worden?

Groetjes Ties

1+

Danman
    @strigger
    • KLM

@ties Stuur me je nr even in een privé berichtje

0

Dana
    @dana
    • Vliegt (nog) niet

@sevil @nicoline en @tommy hoe ging het? 😄

0

Tho
    @tommy
    • Vliegt (nog) niet

Hey @dana wat attent dat je het vraagt, mijn gevoel is echt super goed, maar dat komt vooral omdat iedereen zo leuk en lief en gezellig was! Pas bij de CBI had ik door dat je echt aan het solliciteren bent.

2+

Reej
    @rachel
    • Vliegt (nog) niet

@tommy wat goed dat je door mocht naar het CBI! Ga voor je duimen 🤗

1+

Dana
    @dana
    • Vliegt (nog) niet

@tommy Wat goed om te horen!!!! Ga duimen voor je, in spanning afwachten nu

1+

Reej
    @rachel
    • Vliegt (nog) niet

Morgen ben ik dan aan de beurt aaah spannend 🤗🙈  iemand nog tips?

xxx

0

Dana
    @dana
    • Vliegt (nog) niet

@rachel voor jezelf zijn en met je collega’s meedenken tijdens de game! Veel succes! Laat je weten hoe het is gegaan?

0

Heleen
    @heleend
    • KLM

Hallo allemaal,

Op 9 augustus had ik de sg en cbi. Gisteren gehoord dat ik ben aangenomen. Ik ben zo blij! Op mijn 50ste ga ik gewoon een carrièremove maken.

Voor wie nog in de procedure zit, veel succes!

1+

Nicoline
    @nicoline
    • Vliegt (nog) niet

@dana, @rachel Ik heb ook het verlossende mailtje gekregen dat ik alles positief heb doorlopen!
    Ik ben echt super blij en kan niet wachten om te starten met de ini!

Jullie ook heel veel succes!!!
    Sowieso super bedankt iedereen voor het posten van tips.

De tip die echt meer dan ook klopt; wees jezelf!

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  Nicoline.
    2+

Reej
    @rachel
    • Vliegt (nog) niet

@dana & @nicoline wat heb ik een onwijs leuke dag gehad 😃 heb zo genoten! De recruiters waren ook weer zo aardig 😊 Ik mocht na de Game door naar het CBI 🥳 Ik kwam er met een goed gevoel uit dus ik ben heel erg benieuwd. Het is nu afwachten 🤞🏻 Hoelang duurde het bij jullie voordat je een mailtje had gehad?

@heleend wat goed! Gefeliciteerd 🥳

1+

Dana
    @dana
    • Vliegt (nog) niet

@rachel wat fijn zeg zo’n goed gevoel! Ik kreeg het verlossende mailtje drie dagen daarna.. Ga voor je duimen!!

@nicoline en @heleend gefeliciteerd dames!!! ✈️

Willen jullie je ook aansluiten bij de app groep?

1+

Eva
    @evamyrthe
    • Vliegt (nog) niet

Hoi allemaal!

Wat super leuk om te lezen dat er zoveel door zijn! 🙂 Iets om trots op te zijn!

Ik heb gister mijn M&G gehad om 11.00 bij KLM. Heel erg zenuwachtig was ik. Dit heb ik ook aangegeven. Pitch ging goed! Engelse gedeelte ging ook wel oke uiteindelijk. Heel erg spannend. Nu het weekend afwachten. Recruiters lieten niet heel veel los, maar benoemden wel dat ik goed voorbereid was. Zouden ze dit ook zeggen als ze twijfelen?

Slapeloze nachten dit weekend haha.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  Eva.
    0

Reej
    @rachel
    • Vliegt (nog) niet

Jaaaaaa ik heb net het verlossende mailtje gekregen dat ik door ben en alles positief heb doorlopen 🤩 zo blij 🥳

Nu afwachten op de medische keuring en onderzoeken. Iemand enig idee wanneer je daar iets over te horen krijgt?

@dana ik stuur je even een privé bericht voor de app groep 🤗

2+
15 berichten aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 828)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.