Dit onderwerp bevat 793 reacties, heeft 128 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Eva 2 dagen, 20 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 794)
  • Auteur

Danman
    @strigger
    • KLM

@riri, ik denk dat je dan maandag nieuws krijgt. Ik had het dinsdag en hoorde het vrijdag.

0

RIRI
    @riri
    • Vliegt (nog) niet

@danman  nog gefeliciteeeeeerd en de rest die aangenomen is! Super nieuws!

& ik hoop het! Zo spannend 🙂

0

Danman
    @strigger
    • KLM

Tnx!

En mocht je je nou goed voor willen bereiden. Cabin-OK geeft echt top trainingen. Je krijgt goede tips waarmee je direct kan shinen tijdens je selectiemomenten.

0

Aimee95
    @aimee95
    • KLM

Heee allemaal!

gefeliciteerd voor iedereen die is aangenomen!

Ik ben ook aangenomen en heb afgelopen dinsdag mijn medische keuring gehad, dus ben benieuwd wat dat betekent!

Ik werd gelijk gebeld toen ik door was, dus ben benieuwd of ze jullie dan nog gaan bellen voor de keuring

0

rebeccavoorwald
    @rebecca
    • Vliegt (nog) niet

Jaa allen die al zijn aangenomen gefeliciteerd! Echt super leuk 👌🏼

Ik heb afgelopen dinsdag (11 juni) gehoord dat ook ik ben aangenomen 🍾 De dag erna meteen gebeld voor medische keuring!

Ben heel benieuwd hoe snel de cursussen beginnen! Sta echt te popelen 😁

heel veel succes aan die nog wat rondes moeten doorstaan of die wachten op bericht 🍀

2+

Remco
    @remco87
    • Vliegt (nog) niet

Wauw wat goed dat jullie al aangenomen zijn, gefeliciteerd!

Ik heb gister de capaciteitentest succesvol gemaakt en vandaag de competentie / drijfveren test ingevuld. Ik moet zeggen dat ik het toch lastig vind om mijzelf als persoon door dit soort vragen te profileren. Sommige van mijn competenties staan nu in het rapport als minder belangrijk terwijl ik algemeen bekend sta als perfectionist en graag samenwerk. Toch heb ik een 89% match dus hoop dat dit dan voldoende is en ik snel iets  hoor van KLM. De spanning blijft nog even..

0

Happy
    @ontopoftheworld
    • Vliegt (nog) niet

Wauw ! Wat zijn er veel die aangenomen zijn op het forum ! Gefeliciteerd !! jullie gaan echt zo’n mooie baan tegemoet.

Voor diegenen die nog in spanning wachten of nog op gesprek moeten, heel veel succes!

Ik heb helaas afgelopen week te horen gekregen dat ik niet door ben. Super balen aangezien ik 3 jaar geleden zelf nog als CA bii KLM werkte. Door privé omstandigheden (tijdelijk) moeten stoppen en nu voor de tweede keer afgewezen. Ik weet dat ik het kan, ook vanwege mijn goede beoordelingen aan boord de 10 jaar dat ik gevlogen heb. Alleen dat solliciteren blijk ik (nog) niet te snappen 😉  Volgend jaar toch maar een training volgen bij Cabin OK .

Veel vliegplezier allemaal!! 🙂

0

Remco
    @remco87
    • Vliegt (nog) niet

Ah wat balen @ontopoftheworld ! Erg lastig dat je als je er tijdelijk uit bent geweest weer de hele procedure door moet lopen. Tot waar in het proces ben je gekomen en heb je ook een reden gekregen waarom je dan niet door bent?

0

Danman
    @strigger
    • KLM

@remco87 Die score is ruim voldoende. Tot nog toe worden alle scores boven de 60% uitgenodigd.

1+

Remco
    @remco87
    • Vliegt (nog) niet

Goed te horen @strigger Dan zal ik binnenkort maar eens een mooi pak scoren 😅

Heb jij de training gedaan vóór de Meet & Greet of pas later? Ik twijfel nog om deze te doen.

0

Danman
    @strigger
    • KLM

@remco87 Ik heb deze 25 april gedaan. Ter voorbereiding op een mogelijke opening vd vacature later dit jaar. De week erna kondigden ze ineens aan dat hij 13 mei open ging.

Ik vond de training heel fijn en nuttig. Scheelt een hoop als je lotgenoten hebt waar je mee kan sparren en kan voorbereiden.

1+

Remco
    @remco87
    • Vliegt (nog) niet

Dan was je er inderdaad op tijd bij @strigger !

Ik ga mij nog even inlezen. Ik zag ook nog een andere training voorbij komen van SkyHigh, deze is wat dichterbij voor mij. Iemand ervaring met deze partij?

0

Anne
    @klm2018
    • KLM

@rebecca Gefeliciteerd ✨

Ik werd de dag na het positieve bericht gebeld voor de medische keuring. Deze heb ik 2 juli al! 👯‍♀️

Aan de telefoon heb ik ook gelijk gevraagd of er al enig zicht is op startdata voor de ini’s. Die hadden ze helaas nog niet en kon ook nog wel even duren helaas. Verwachting was het eerste of tweede kwartaal van 2020. Nog even wachten dus 🤞

0

Tapijtje
    @tapijtje
    • Vliegt (nog) niet

Heb net de test gemaakt, mag helaas niet door. Echter zie ik geen percentages staan.
    Volgend jaar hopelijk nieuwe kans 😉

Bedankt voor het maken van de capaciteitentest. Helaas heb je op de online capaciteitentest geen bovengemiddelde score behaald. Dit is het minimale niveau dat gesteld is voor de functie van cabin attendant bij KLM.
    De selectieprocedure zal voor jou hiermee eindigen.

De volledige resultaten van de capaciteitentest kun je vinden onder het icoon met het staafdiagram. Deze staat op de knop waarmee je de test hebt gestart.

We willen je hartelijk bedanken voor de getoonde belangstelling en de tijd en moeite die je aan de sollicitatie en de selectieprocedure hebt besteed.

We wensen je veel succes in je verdere carrière.

Met vriendelijke groet,

<b>Randstad Sourceright voor KLM</b>

0

Danman
    @strigger
    • KLM

@tapijtje

Ahw wat balen zeg. Kan me voorstellen dat dat even tegen valt. Volgend jaar gewoon weer proberen joh. Er zijn er meer die de 2e keer doorgaan.

Die percentages staan pas bij je drijfveren test. Die komt na je capaciteiten test. En volgens mij breekt het programma de testen af als je er eentje niet haalt.

@remco87 Je hebt pb. Die training ken ik overigens niet. Succes!

0
15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 794)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.