Vacature KLC januari 2018

Dit onderwerp bevat 157 reacties, heeft 36 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Bluebird 2 dagen, 17 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 158)
  • Auteur

vliegende hollander
    • Bijdrage : 9

Hebben al meer mensen bericht gehad over een plaatsing voor een ini? Ik vraag me af hoeveel mensen er op de wachtlijst staan. Iemand een idee?

0

Indyair94
    • Bijdrage : 12

Hee allemaal! Ik heb helaas nog steeds niks vernomen van KLC. Iemand anders wel? Ik heb zelf geen idee hoeveel mensen er op zo’n wachtlijst staan. Het enige wat ik heb begrepen is dat er per INI zo’n 15 kandidaten zitten.

0

FlyingMCK

Hallo! Ik ben in maart aangenomen en heb ook nog steeds niets vernomen. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Paar keer een mail gestuurd maar ze kunnen nog niets zeggen.

0

tj92
    • Bijdrage : 18

Hoi allemaal! Ik had begrepen van iemand dat er eind november een INI is met maar 8 mensen… Het is dus lastig inschatten hoeveel ze iedere plaatsen. Volgens mij zijn de mensen die in februari zijn aangenomen als eerste nu aan de beurt voor een INI en zijn alle mensen van januari geplaatst.

0

Stewardessmee
    • Bijdrage : 22

Hi everyone!
    Klopt, 26 november starten ik en nog 8 anderen de ini! (Finally hihi)
    Dus inderdaad niet veel kandidaten. 24 september is er ook een ini gestart met 8 mensen. Dus het is iedere keer weer anders. Wij zijn volgens mij allemaal rond eind januari/begin februari aangenomen!
    Succes met wachten, het wordt uiteindelijk beloond!;)
    Liefsss, esmee xoxo

0

Indyair94

Hey toekomstige collega’s! Wat een kleine INI groepen zeg! Als ze die wat groter hadden gemaakt waren wij denk ik dit jaar nog aan de beurt! Heeft de enorme wachtlijst niet te maken met dat er minder senior KLM’ers hebben gebruikt gemaakt van de vroege pensioen regeling? Zoiets had ik ergens gelezen.. X!

0

prettylittleflyer
    • Bijdrage : 1

Hi iedereen! ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk meteen een dringende vraag1 Ik heb namelijk gesolliciteerd bij zowel KLC als Transavia (ben bij Transavia al aangenomen maar wacht nog in spanning af van de uitslag van KLC!) Maar nu vroeg ik me af of het eigenlijk mogelijk is om eerst een paar maanden (4 of 5 ongeveer) te werken voor Transavia en daarna over te stappen naar KLC. Mijn moeder vliegt ook en dacht van haar unit manager gehoord te hebben dat dit niet mocht. Weet iemand hier meer over? ik hoor het graag! Groetjes

0

FlyingMCK

Ik ben ook begin maart aangenomen en nog steeds geen datum gekregen. Ben de hoop nu redelijk aan het opgegeven. Ook gemaild en gebeld maar elke keer geen informatie over nieuwe datums. Weet iemand al iets nieuws?

0

Bluebird
    • Bijdrage : 7

Ook ik ben in maart aangenomen en geen idee wanneer de ini zal beginnen.
    Klc is wel volop bezig met werven en blijven mensen aannemen. Ik blijf hoop houden dat er genoeg plekken beschikbaar zijn voor ons allemaal om snel te kunnen beginnen.
    Ik weet alleen dat eind november een ini zal starten. Ik hoop dat in de eerstvolgende geplaatst te worden. Maar ik weet dat er nog meer mensen wachten die nog in februri zijn aangenomen en wachten op een startdatum.

0

Stewardaiss
    • Bijdrage : 4

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, maar eigenlijk zelf nooit wat geplaatst.

Ik zie dat we bijna allemaal in hetzelfde schuitje zitten wat betreft het wachten. Zelf ben ik op 5 februari aangenomen. Heeft er iemand al nieuws?
    Spannend he? Ik wil zo graag beginnen.

Een-in-hoop-afwachtende-Stewardaiss

liefs,

1+

Trechinees
    • Bijdrage : 13

Hi guys!!!
    Ik ben zojuist gebeld door KLC!!! 4 februari start mijn ini! Wie is er nog meer gebeld? Misschien kunnnen we een groepsapp maken? Let me know! Dikke kus

0

Indyair94

Hi allemaal!

Ik ben net ook gebeld, totaal onverwacht!!
    Ik begin ook 4 februari met de ini 🙂
    Zooo blij! Wat leuk @trechinees dan zitten we weer bij elkaar 🙂 groepsapp is een goed plan! Ik stuur je mijn nummer via een privé berichtje.

Liefs, Indy

1+

Stewardaiss
    • Bijdrage : 4

Hoi allemaal,

Ik ben ook gebeld, wat een opluchting!!
    Jeeej. Hopelijk snel uniform aanmeten.
    Ik wil ook wel in de groepsapp!

Liefs!

1+

Trechinees
    • Bijdrage : 13

@stewardaiss stuur me ff pm, voeg ik je toe😉

0

FlyingMCK

Wanneer zijn jullie aangenomen voor diegene die zijn gebeld?

0
15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 158)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 1 user en 9 guests online
FlyingBlueBird
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 6 users en 453 guests
FlyingBlueBird, LuCy, Flygirl, vliegende hollander, Goudhaartje, Roenster
Forum statistieken
Onderwerpen: 154, Reacties: 2.908, Leden: 661
Ons nieuwste lid: Goudhaartje