Vacature KLC januari 2018

Dit onderwerp bevat 73 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Indaayy 8 uur, 22 minuten geleden.

14 berichten aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
  • Auteur

Stewardessmee
    Bijdrager
    • Bijdrage : 10

Ik heb vandaag eindelijk de brief binnen gekregen, ik ben aangenomen!!?✈️

tj92
    Bijdrager
    • Bijdrage : 7

Hee! Hebben jullie enig idee of er bij het 2e gesprek nog veel mensen afvallen…? Zijn er meer mensen vandaag geweest? Hoe was jullie gevoel? Liefs!

tj92
    Bijdrager

Hi @fleurtje17, ik lees dat jij ook gister op 2e gesprek was! Wat is je gevoel erover? Ik vind het wachten zo spannend!!

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door  tj92.

Indaayy
    Bijdrager
    • Bijdrage : 5

Hey! Ik had 13 februari ook het tweede gesprek. Ik heb nog geen brief of E-mail ontvangen! Jij wel? Ik kan de spanning echt niet meer aan! Xx

tj92
    Bijdrager

Ik ook nog niks gehoord, spannend he!

Indaayy
    Bijdrager

Heel spannend! Vandaag ook nog niks ontvangen met de post..

Trechinees
    Bijdrager
    • Bijdrage : 4

Hi Guys!
    Ik hou luchtvaart insde al een tijdje in de gaten en heb er ook vele tips uit mogen halen. Op 13 februari had ik mijn tweede gesprek en vandaag heb ik eindelijk de verlossende brief binnen gekregen! Binnenkort mag ik ook voor de Cityhopper vliegen. Ik ben echt super blij!! Zijn er nog andere die al reactie hebben gehad?

vliegende hollander
    Bijdrager

Gefeliciteerd!!!! Super! Weet jij toevallig wanneer je met de INI begint of hebben ze daar niks over gezegd?

Trechinees
    Bijdrager

Helaas nog niet, ik moet eerst wachten wachten op mijn veiligheidsonderzoek en medische keuring maar tijdens het tweede gesprek gaven ze wel aan dat de ini voor het 2e of 3e kwartaal van het jaar is. Hopelijk kan ik voor de zomer nog vam start maar dat ligt de ook aan mijn vgb.

Indaayy
    Bijdrager

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat ik vandaag of morgen ook iets te horen krijg..
    Hoe laat was je aan de beurt 13 februari? Misschien dat we elkaar hebben gezien! X

Trechinees
    Bijdrager

Om 13.00 en jij?

Indaayy
    Bijdrager

@trechinees ik ook om 1 uur, dan moeten we elkaar wel gezien hebben lijkt me!
    Wat fijn dat jij wel al wat gehoord hebt, ik wacht nog steeds vol spanning..

Trechinees
    Bijdrager

OH wat toevallig! Ik was dat aziatische meisje, wie was jij? Ik weet wel dat er afgelopen vrijdag een afwijzing was verstuurd naar iemand anders met wie ik op het eerste gesprek was.

Indaayy
    Bijdrager

YES! Vandaag ook eindelijk de verlossende brief binnen gekregen, ik ben helemaal gelukkig!
    @trechinees ik was het meisje met de zachte G uit Limburg 🙂 heb ik niet met jou in de bus gezeten? X

14 berichten aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 0 users en 3 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 16 users en 346 guests
Trechinees, flywithflo, Turkish, Stessie, armemant, Indaayy, Flyblue321, Unicorn, Jem, FlyHigh, Roenster, De redactie, W, Orange girl, missytee, Patske
Forum statistieken
Onderwerpen: 86, Reacties: 1.604, Leden: 332
Ons nieuwste lid: meisjeinblauw