Dit onderwerp bevat 304 reacties, heeft 72 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jamster 4 dagen, 13 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 305)
  • Auteur

Y7
    @ym
    • Vliegt (nog) niet

Yess, wil liever mn mail niet openen haha

0

Hoihohvjj
    @stewardessmee
    • Vliegt (nog) niet

Haha, nee ik ook niet??
    Ik heb weleens gehoord dat sommige mensen na 2 dagen al een afwijzing kregen. Maarja dat is natuurlijk niet iedere keer hetzelfde..
    Hoelaat moest jij dinsdag?

0

Joy
    @joy

Hey larrie ik heb hem om 9:30 ben ik de enige hier die maandag moet. Ik loop al sinds twee weken geleden te oefenen lijk wel een gek tegen mezelf praten maja komt wel goed heb er zin in.

0

Y7
    @ym
    • Vliegt (nog) niet

Beter om lang niets te horen.
    Ik was om 13.00 en jij?

0

Hoihohvjj
    @stewardessmee
    • Vliegt (nog) niet

Ja klopt!
    Ik was ook om 1300, dus dan heb ik je gezien!! Ik ben esmee, wat is jou naam??

0

Miss.M
    @miss-m

@ Joy
    Jij moet a.s. maandag 5feb. ook om 9.30.
    Superspannend, ik moet dan ook!

0

Joy
    @joy

@Miss M

Haay oh dan komen wij elkaar zeker nog wel tegen het komt steeds dichterbij al wat geoefend?

0

Y7
    @ym
    • Vliegt (nog) niet

Hey esmee, ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd. Al iets gehoord?

0

Miss.M
    @miss-m

@joy

Haha ja, ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Het gaat inderdaad heel snel! Hoe gaan jouw voorbereidingen?

0

Joy
    @joy

Hey Miss M.
    Ik heb al wel een aantal voorbeelden die ik kan opnoemen mochten ze ernaar vragen bij de 1ste selectieronde wat ik begreep dat ze bij je eindegesprek wel dat kunnen vragen. En me engels gaat wel goed heb al een verhaal in me hoofd die ik elke keer herhaal. Haha.. jeetje

0

BlueStessie
    @stessie
    • KLC

Hoi!

Ik ben nieuw hier. Ik heb afgelopen dinsdag ook mijn personal interview gehad bij KLC. Geeeeeen idee wat ik ervan moet verwachten. Nu heb ik vandaag iemand gesproken die ook toen dr gesprek gehad heeft en die is vandaag gemaild dat ze is afgewezen. Dus wie weet is er nog hoop!!

Keep u updated! Spannend!!!

0

Hoihohvjj
    @stewardessmee
    • Vliegt (nog) niet

Hooiii @stessie!
    Ik heb afgelopen dinsdag ook mijn tweede gesprek gehad, en vandaag geen mail gehad! Dus dat is denk ik een goed teken haha! Ik heb ook gehoord dat er vandaag een paar een afwijzing hebben gehad per mail! Stuur me een privébericht met je nummer, kunnen we appen haha!

0

Xsannn
    @xsannn

hi allemaal !!

ik heb 5 feb mijn 1e selectiedag bij klc!
    fijn om een beetje een beeld te hebben over wat gaat komen!
    dus als ik het goed begijp moet je je motivatie zowel in nl als in engels hebben ?
    en verder ook je competenties incl voorbeelden ?

best wel zenuwachtig !!!

0

BlueStessie
    @stessie
    • KLC

@xsannn

Super spannend je 1e selectie dag! Super leuk. In het Engels gesprekje hoef je niet per se je motivatie te benoemen, maar gewoon een verhaaltje over jezelf en daar stellen ze wat vragen over. Tijdens de groepsopdracht vragen ze wel je motivatie. Verder hoef je nog niet echt je competenties te vertellen, dat is pas in je persoonlijk gesprek. Tijdens de groepsopdracht stellen ze je wat vragen. Succes! En laat maar weten hoe het ging!!

X

0

Xsannn
    @xsannn

@stessie

dankjewel! ik ben goed voorbereid !
    hou jullie op de hoogste !
    x

0
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 305)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.