Dit onderwerp bevat 348 reacties, heeft 84 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Flyingfeather 3 dagen, 17 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 349)
  • Auteur

Laura
    @laura
    • Vliegt (nog) niet

Hoi! Ik ben nieuw hier. Leuk forum! Hier KUn je veel aan hebben denk ik. Ik mocht vorige week mijn motivatie video sturen naar klc. Maar helaas door technische problemen lukte dit niet, ook met een nieuwe link niet. Nu heb ik hem gelukkig naar ze mogen mailen. En ik heb vandaag mailtje gehad dat hij positief is en ik in de file ben geplaatst. Hoelang kan dit duren? Iemand ervaring mee?

1+

Readytofly
    @readytofly
    • Vliegt (nog) niet

Ik mocht dit weekend mijn motivatie video opsturen, maar helaas lukte het via de site ook niet. Ik kreeg ook een e-mail dat ik het filmpje zelf mocht opnemen, en mailen. Dat heb ik gister einde van de middag gedaan, en vandaag al een mail terug dat ik in de file ben geplaatst. 🙂 Ik hoop dat we snel iets horen! Ik heb me in elk geval ingeschreven voor de training van cabin ok.

0

Laura
    @laura
    • Vliegt (nog) niet

Ooh jij had hetzelfde dus! Frustrerend he? Gelukkig is het gelukt. Ik kreeg ook heel snel antwoord dat ik in de file sta. Hopelijk krijgen we snel wat te horen! 😁

0

Jamster
    @jamster
    • Vliegt (nog) niet

Hi allemaal,

Zijn er mensen die al iets hebben gehoord over de selectiedagen in september? In de e-mail over de zomerstop stond dat je 4 a 5 weken van te voren weet wanneer je (eerste) selectiedag is. Mijn sollicitatie staat nu in de file vanaf 5 juli trouwens.

0

Charly
    @charlierosalie
    • Vliegt (nog) niet

Hi allemaal!

@jamster wat leuk dat je ook door bent naar de volgende selectieronde! Ik stond zelf vanaf 29 mei in file en kreeg op 30 juli een uitnodiging voor de selectiedag op 2 september. Ik zou niet durven zeggen wanneer jij dan een uitnodiging kan verwachten maar dan weet je in ieder geval wel dat er wel weer rondes worden gehouden!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 4 weken geleden door  Charly.
    0

Jasmijnzl
    @jasmijn00
    • Vliegt (nog) niet

Hi all!

Ook ik sta in de file voor de selectiedagen, iemand een idee hoelang dit ongeveer kan duren?

Is er iemand die toevallig ervaring heeft met het hebben van tattoo’s bij KLC?

Van stewardessen zelf hoor ik dat het geen probleem is (lange broek/lange blouse bijv.) en van anderen hoor ik weer dat je gelijk geen kans meer maakt. Misschien dat ik via hier andere antwoorden krijg (:

Good luck!

0

Flowergirl
    @flowergirl
    • Vliegt (nog) niet

Ik heb 30 juli een uitnodiging gehad voor de eerste selectieronde.

A.s maandag mag ik langskomen. Zijn er ook meer die a.s maandag gaan?

0

Roenster
    Moderator
    @roenster
    • KLM

@flowergirl Heel veel succes maandag!

Je kan jouw selectiedag op de sollicitatiekalender zetten 🗓

0

Lieke
    @liekejm
    • Vliegt (nog) niet

Hee Allemaal,

Gister de mail gehad dat ik de motivatie video mag opsturen. Hoe hebben jullie dit destijds aangepakt ?

0

FlyingB
    @thelittleblueb
    • KLC

Hi!

Ik ben heel benieuwd naar andere mensen die al aangenomen zijn… sinds wanneer staan jullie op de wachtlijst ? (en hebben jullie misschien inmiddels al zelfs een datum)

x

0

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • KLC

Hallo allemaal!

Ik begrijp jullie vragen heel goed, ik had hetzelfde toen ik nog in afwachting was van alles. Weet wel, bij de eerste selectiedag wordt vertelt of iedereen zo min mogelijk wil delen op dit soort fora, want ja ze weten ervan en lezen zelfs soms mee. Houd je niet teveel vast aan hoelang het bij andere duurde, want ook dat wisselt constant en dat doen ze met opzet. Hier mijn tijdlijn voor degene die het graag wil weten, maar nogmaals trek er geen conclusies uit!

20 maart – Ontvangstbevestiging sollicitatie

30 maart – Motivatievideo opgestuurd

16 april – In file geplaatst voor 1e selectiedag

9 mei – Uitnodiging 1e selectiedag, zelf inplannen

27 mei – 1e Selectiedag, gehaald!

4 juni – 2e Gesprek

13 juni – Aangenomen voor start ini kwartaal 1 2020.

@jasmijn00 Tattoo was tot een half jaar geleden nog een probleem, maar nu niet meer mits lange mouwen.

Succes allemaal en heb geduld, komt allemaal goed! En bereid je niet téveel voor. Gemaakt gedrag prikken ze zo doorheen, vooral in je tweede gesprek. Als je dit echt wil en kan dan zal dat echt wel blijken.

0

Iris
    @stewardessi
    • Vliegt (nog) niet

Hallo allemaal,

heeft iemand al iets gehoord die afgelopen dinsdag het 2e gesprek heeft gehad?

groetjes!

0

Iris
    @stewardessi
    • Vliegt (nog) niet

@kadija

heb jij er een goed gevoel over?

0

Happyflyer
    @kadija
    • TUI fly

@stewardessi

Jaa geen idee was best zenuwachtig maar ben zelf met goede voorbeelden gekomen dus ja afwachten. Hoe ging het bij jou?

0

Iris
    @stewardessi
    • Vliegt (nog) niet

@kadija

Ik was ook best nerveus… en heb echt veel voorbeelden gegeven, maar ik weet echt niet of het genoeg was.

0
15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 349)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.