Dit onderwerp bevat 304 reacties, heeft 72 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jamster 4 dagen, 13 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 305)
  • Auteur

Larrie
    @larrie

@missytee Bedankt, ik had het allemaal wel al een beetje doorgelezen maar dacht vraag het toch even! Kan je je hiervoor echt goed voorbereiden of is dat moeilijk?

0

vliegende hollander
    @vliegende-hollander

Heee! Hoelang duurde het bij jullie voordat je reactie kreeg op je motivatie video?

0

missytee
    @missytee

@larrie

Je kunt je het beste voorbereiden door goed na te denken over je motivatie. Waarom je dit graag wilt en waarom jij de geschikte kandidaat bent. Verder kun je Engels het beste voorbereiden door online grammatica spelletjes te doen en hele gesprekken hardop met jezelf (of iemand anders) te voeren. Ik heb urenlang in de auto (tijdens files) hardop tegen mezelf gepraat. Over mijn familie, vrienden, hobby’s en vakanties. Uiteindelijk heeft dat echt zijn vruchten afgeworpen.

@vliegendehollander

Ik had na 20 min al een reactie op mijn motivatievideo.

0

Joy
    @joy

Halloo iedereen ik zou ook heel graag willen weten hoelang het duurt tot je een bericht krijgt na je video opname. Het is al 9 dagen geleden dat ik ook heb gesolliciteerd voor de functie als ca KLC. Ze hadden mij wel gebeld i.v.m mijn diploma gegevens die ik nogmaals moest opsturen en die hebben ze nu wel goed ontvangen maar voor de rest niks meer gehoord. Het duurt best lang en kan nietttt wachtenn voor mijn gevoel. Hoop zo erg dat ik een uitnodiging krijg.

0

loes
    @loes

Heeft iemand enig idee hoeveel KLC-stewardessen al zijn aangenomen? En hoeveel er nog gezocht worden?
    (In andere woorden: hoe lang zou deze vacature nog online blijven..?)

0

Larrie
    @larrie

@joy Hoi ik heb ongeveer na 10 dagen wat gehoord, ik denk echt dat het verschilt per persoon en hoe druk ze het hebben. Xx

0

Joy
    @joy

Hey bedankt voor je antwoord heb gelukkig toevallig gisteren een uitnodigings bericht ontvangen voor a.s maandag ben benieuwd en vind het heel erg spannendddd.

0

vliegende hollander
    @vliegende-hollander

@loes

Hey Loes vraag ik me ook af! Maar ik denk best wel veel. De vacature staat al een behoorlijke tijd open.

0

Hoihohvjj
    @stewardessmee
    • Vliegt (nog) niet

Hoi allemaal!
    Heb afgelopen dinsdag mn tweede gesprek gehad, ik wacht in spanning af op de uitslag! De dagen duren zo wel erg lang haha! Nog meer mensen die op gesprek geweest zijn dinsdag?

Volgens mij zoeken ze nog steeds best wel wat mensen, hoorde ik! Dus gewoon proberen!;)

0

loes
    @loes

Ja, ik vreesde al dat er veel aanmeldingen en aannames geweest waren! Ik ben zelf nog herstellende van overspanning, dus ik was meer over de komende tijd aan het denken, als in: over een maand. Maar ik kan toch alleen maar afwachten 🙂 Bedankt voor de reacties, ik hou het forum in de smiezen!

0

Larrie
    @larrie

Zijn er nog mensen die as maandag voor de eerste selectieronde moeten?

0

Joy
    @joy

Ja ik heb a.s maandag mijn 1ste selectieronde begin het nu wel een beetje spannend te vinden.

0

Larrie
    @larrie

@joy hoelaat moet jij

0

Y7
    @ym
    • Vliegt (nog) niet

Hoi allemaal,

Iemand een idee hoe snel de afwijzing mailtjes na het 2e gesprek worden verzonden?

0

Hoihohvjj
    @stewardessmee
    • Vliegt (nog) niet

@ym
    Dat vraag ik mij ook af!
    Heb afgelopen dinsdag mn tweede gesprek gehad, jij ook?
    Ik word gek van de spanning??

0
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 305)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.