Dit onderwerp bevat 304 reacties, heeft 72 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jamster 4 dagen, 13 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 305)
  • Auteur

Naantje
    @naantje
    • KLC

@mexine Wat naar! Gaat alles goed nu?

Ik moet de 27e om 09 30! Ik vind het wel echt spannend hoor!

@ashley Thank you! Morgen middag weten we meer 🤗🤗

0

Chantall
    @chantall
    • Vliegt (nog) niet

Haai, ook ik heb woensdag gesolliciteerd bij KLC.  Heeft iemand alleen enig idee hoelang het duurt voordat ze reageren op je motivatievideo?

0

justchakkie
    @justchakkie
    • Transavia

Voor alle meiden die ook gisteren gesprek hadden.. hoe is het gegaan?

ik ben door naar het selectiegesprek, zo blij!

0

Happyflyer
    @kadija
    • TUI fly

Hoi ik heb ook gesolliciteerd en mijn sollicitatie is in de file geplaatst. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe lang duurde dat?

0

Chantall
    @chantall
    • Vliegt (nog) niet

@kadija ik heb precies hetzelfde ben hier ook benieuwd naar!

0

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • Vliegt (nog) niet

@chantall. Volgens mij iets van twee weken voor de video. En de in file plaatsingen even voor teruglezen want dat staat al een paar keer in dit forum. Iedere keer is het anders, ze hebben ook bij de selectiedag aangegeven dat ze weten van deze forums en daardoor bewust niet alles bij iedereen hetzelfde doen. Gewoon geduld hebben, afwachten en ervoor gaan!

0

britteliza
    @brittje123
    • Vliegt (nog) niet

@lies5

Hi!

Ik ben helaas ook bij KLM afgewezen en wil het heel graag volgend jaar weer proberen bij de KLM. Nu vroeg ik mij inderdaad ook af of ik het bij KLC dan nog kan proberen en of het dan nog wel mogelijk is om volgend jaar weer bij KLM te solliciteren of dat ze dat juist niet waarderen als ik van KLC naar KLM wil? Weet iemand daar wat van af?

0

jj
    @ikbenj
    • Vliegt (nog) niet

Hoi allemaal,

Vraagje voor de mensen die door zijn naar de M&G, nog tips voor de video?

Alvast bedankt!

0

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • Vliegt (nog) niet

@jj Je bedoelt voor KLC? Daar is niet echt een meet & Greet. Gewoon jezelf zijn op de video is het belangrijkste, geen overdadige verkooppraatjes. Ze willen je gewoon even zien na je brief om een eerste schifting te kunnen maken.

0

jj
    @ikbenj
    • Vliegt (nog) niet

@flyingfeather. Yes dankje!

Vraag aan de rest:

Ik heb eergisteren mijn video opgestuurd. Ik weet dat ze 14 dagen hebben, maar ben toch benieuwd: wanneer kregen jullie wat te horen?

Klopt het dat je telefoon krijgt bij goed nieuws en een mail bij slecht nieuws? Ik ben zo zenuwachtig!

0

Flysaatje
    @saatjee
    • Vliegt (nog) niet

Iemand enig idee hoe lang in de file staan duurt?👀 en of iemand weet of ze in juli nog selectie dagen doen? Of zal het pas eind 2019 zijn?

0

jj
    @ikbenj
    • Vliegt (nog) niet

Hoi @flysaatje,

Ik heb begrepen via recruitment dat ze een zomerstop hebben en dat er pas vanaf september weer gesprekken plaatsvinden. Wanneer heb jij gesolliciteerd? En wanneer kreeg je reactie op je video? Nog niks gehoord helaas 🙂

Groetjes!

0

Flysaatje
    @saatjee
    • Vliegt (nog) niet

Hee @jj,

Awhh dat meen jee:( had ik toch eerder moeten solliciteren. Uhm dat was rond 28 mei en mocht al snel mijn motivatie video opnemen en sta nu denk ik bijna 2 weken in de file en jij?

groetjes

0

RIRI
    @riri
    • Vliegt (nog) niet

Hoi!

Klopt het dat je maar een x aantal keer je video mag opnemen? Ik kreeg eerst een afkeur mailtje en daarna een mailtje dat zw het in goede orde hebben ontvangen . Heel verwarrend

0

Happyflyer
    @kadija
    • TUI fly

@ikbenj ohh neee zo laat pas?
    Nog even geduld sta inmiddels 3 weken in de file.

0
15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 305)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.