Dit onderwerp bevat 304 reacties, heeft 72 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jamster 4 dagen, 14 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 305)
  • Auteur

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • Vliegt (nog) niet

Hi allemaal! Ook ik lees al even mee met jullie en heb zelf afgelopen dinsdag 2 april mijn video opgestuurd. Het wachten kan beginnen. Iedereen die de 15e gesprek heeft, veel succes!!

0

Mexine
    @mexine
    • Vliegt (nog) niet

Hoi Allemaal,

Ik heb 25 maart mijn motivatievideo gestuurd maar nog steeds geen reactie 🙁
    Ik zou binnen 14 dagen een reactie krijgen maar ze bedoelen werkdagen denk ik toch? Of zijn ze me vergeten 🙂

0

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • Vliegt (nog) niet

@mexine Als ik het zo uitreken dan zou vandaag de laatste dag moeten zijn toch? Wie weet hoor je nog wel wat! Anders zou ik na vandaag een mail sturen naar het recruitment team.

0

Mexine
    @mexine
    • Vliegt (nog) niet

Jaa klopt! Maar ik weet dus niet of ze werkdagen tellen? Anders is a.s vrijdag de laatste dag.

0

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • Vliegt (nog) niet

@mexine Lijkt me niet. Ik heb die mail ook gehad, dan had het er vast bijgestaan. Iedereen in dit forum voor zover ik las had binnen 14 dagen bericht. Even geduld nog en fingers crossed!

0

Orange-girl
    @orange-girl
    • easyJet

Ik heb op 20-2 mijn video verstuurd en ook nog niks gehoord
    In de mail staat niets over een termijn van 14 dagen. Er staat bij mij dat ze een bericht sturen op het moment dat er data beschikbaar zijn voor een selectiedag

0

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • Vliegt (nog) niet

@orange-girl wow dat is wel echt lang al zeg! Gek dat jij dan een andere mail hebt gehad. Ik heb mijn video precies een week geleden gestuurd en er stond ook dat ik binnen 14 dagen een reactie zal ontvangen. Maar dat beloofd blijkbaar niet veel goeds als zelfs jij nog niks gehoord hebt😔

0

liissa
    @liissa
    • Vliegt (nog) niet

Kan er iemand mij alsjeblieft even vertellen over dat eerste gesprek voor KLC, als je moet vertellen over je motivatie etc. Is dat apart of is dat in groepsverband? Kan iemand me überhaupt een beetje uitleggen wat er ongeveer wordt gevraagd/ verwacht van je in het groepsgesprek? Alvast bedankt!

0

Hoogvlieger
    @hoogvlieger
    • Vliegt (nog) niet

@liissa , er staat echt heel veel op dit forum, even doorlezen en je weet alles! Je begint met een Engels gesprek met 2 recruiters en als je dat goed doet ga je naar het groepsgesprek met 2 recruiters + 3 andere kandidaten waar je het in een soort gezellig gesprekje over je motivatie gaat hebben. De eerste selectiedag is redelijk low-key en is vooral om te kijken of je echt Engels kunt spreken en of je motivatie oké is. Pas de volgende ronde ga je alleen in gesprek met 2 recruiters en wordt er ingegaan op je werkervaring etc.

0

liissa
    @liissa
    • Vliegt (nog) niet

@hoogvlieger dankjewel! Ja ik heb alles doorgelezen maar ik kon nergens echt vinden of dat groepsgesprek nu ook over je motivatie ging. Maar ik weet genoeg nu. Spannend!
    Weet jij nu al of je geselecteerd bent?

0

Mexine
    @mexine
    • Vliegt (nog) niet

@flyingfeather ik heb een mail gestuurd naar het recruitment team gestuurd en vandaag te horen gekregen dat mijn diploma en cijferlijst te klein en niet goed leesbaar waren of ik deze opnieuw kan sturen. En daarna zullen ze mijn sollicitatie verder in behandeling nemen. Gelukkig weet ik nu waarom ik niks hoorde:). Ik hoop dat je snel wat hoort!

0

Patricia
    @triiesja
    • KLM

Heel veel succes allemaal !!!

1+

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • Vliegt (nog) niet

&Mexine Ik ben in file geplaatst voor de selectiedag! Jij al wat gehoord?

1+

Mexine
    @mexine
    • Vliegt (nog) niet

@flyingfeather Jaaaa ik ook!! Ben benieuwd wanneer we iets horen

1+

liissa
    @liissa
    • Vliegt (nog) niet

Heeft er iemand hun gesprek gehad voor KLC vorige maandag 15 april?

0
15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 305)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.