Dit onderwerp bevat 348 reacties, heeft 84 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Flyingfeather 3 dagen, 16 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 349)
  • Auteur

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

Oh wat fijn! Vond je het lastig? Heb je er een goed gevoel over?
    Ik sta nog in de file. Ruim 3 weken inmiddels. Maar ik zag dat de meesten 1,5/2 maanden in de file staan. Ik hoop dat het wel wat sneller zal gaan nu. Wil heel graag beginnen.

0

Hoogvlieger
    @hoogvlieger
    • Vliegt (nog) niet

Ja, dat kan inderdaad wel even duren. Ik zag wel op het forum voorbij komen dat er gisteren ook nog mensen uitgenodigd zijn voor eerste selectierondes in april, dus misschien gaat het bij jou ook ineens snel?

Ik vond de eerste selectiedag niet lastig, maar het laatste gesprek gaat wel wat dieper op alles in dus maken ze je iets lastiger. Als je jezelf goed voorbereid komt het wel goed! Ik ben echt helemaal mezelf geweest en heb eerlijk antwoord gegeven op alle vragen, dus ik hoop dat dat genoeg is geweest!

0

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

Oke nou ben benieuwd. Hoop voor je dat je aangenomen wordt. En dan weer wachten op de ini haha.

Ja ik verwacht dat ik dan ergens in april iets krijg te horen en dan in mei op gesprek? Hoop in ieder geval niet veel later.

0

Hoogvlieger
    @hoogvlieger
    • Vliegt (nog) niet

Dat hangt er natuurlijk wel vanaf of ze nog plekken beschikbaar hebben; de mensen die nu op gesprek komen worden in principe bij de ini van Q3 geplaatst, dus zolang die nog niet vol zit is er voor iedereen nog kans 🙂

0

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

Ja inderdaad. Maar ik moet eerst maar eens aangenomen worden. En dan hopen op snel beginnen.

Hebben ze laten weten binnen welke termijn ze je laten weten of je bent aangenomen?

0

Hoogvlieger
    @hoogvlieger
    • Vliegt (nog) niet

Ja, binnen 10 werkdagen! Maar een meisje waarmee ik gisterenochtend tegelijk mee op gesprek was kreeg gisterenmiddag gelijk al haar afwijzing binnen, dus hoe langer het voor mij duurt hoe meer hoop ik krijg haha *refresht mailbox nog een keer*

0

Ilse
    @ikruisinga
    • Vliegt (nog) niet

Hi!

Gister heb ik een mail ontvangen van KLC dat ik in file ben geplast voor het eerste gesprek.
    Goed nieuws dus en heel spannend wanneer dit gesprek plaats zal vinden.
    Zijn er al meer mensen die wachten op het eerste gesprek?

0

Eva
    @evamyrthe
    • Vliegt (nog) niet

Hee! Ik heb 15 april mijn gesprek. Ik ben super zenuwachtig en heb verschillende dingen gelezen over hoe zo’n selectiedag eruit ziet. Zouden jullie mij hier meer over kunnen vertellen?

0

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

Hoi Eva! Oeh spannend. Wanneer heb je dit te horen gekregen en hoe lang heb je in de file gestaan?
    Ik wacht nu ruim vier weken.

0

Eva
    @evamyrthe
    • Vliegt (nog) niet

Hey Iris,

Ik heb echt een half jaar gewacht op een datum haha, omdat ik elke keer niet kon of het al vol zat…

X Eva

0

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

Hoi Eva,

Poeh wat lang! Wanneer was de eerste keer dan dat je kon (proberen) je eerste gesprek in te plannen?

Xx

0

Eva
    @evamyrthe
    • Vliegt (nog) niet

Hey Iris,

Volgens mij was dat in januari. Ik had in oktober 2018 gesolliciteerd!
    Wat doe jij momenteel voor werk? 🙂

X Eva

0

Roenster
    Moderator
    @roenster
    • KLM

@evamyrthe Super datje snel op gesprek mag, heel veel succes! Om op je vraag in te gaan; lees dit onderwerp en de vorige KLC onderwerpen even door, daar vindt je veel informatie.

En een klein verzoekje aan jou en @irisindelucht om persoonlijke vragen en de reacties daarop even te beperken tot privéberichten of reacties op elkaars tijdlijn. Ik heb de laatste reactie daarom verwijderd. Dankjewel 😉

0

joelleintheair
    @joelleintheair
    • Vliegt (nog) niet

@Eva!
    Hoi ik heb ook op 15 april mijn gesprek! Spannenddd!

0

Flyingfeather
    @flyingfeather
    • KLC

Hi allemaal! Ook ik lees al even mee met jullie en heb zelf afgelopen dinsdag 2 april mijn video opgestuurd. Het wachten kan beginnen. Iedereen die de 15e gesprek heeft, veel succes!!

0
15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 349)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.