Dit onderwerp bevat 304 reacties, heeft 72 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jamster 4 dagen, 13 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 305)
  • Auteur

vliegende hollander
    @vliegende-hollander

@babette ik ben ook gebeld voor 18 maart! Stuur me maar een prive berichtje!

1+

demi
    @demi

Hi allemaal, ik begin ook 4 maart voor de KLC ini! Zijn er meer van jullie gebeld voor die datum? Dan is het wel leuk om contact te houden ๐Ÿ™‚

1+

Bluebird
    @bluebird-2

Hoi Demi, leuk! Als je mij in een prive bericht jouw nummer stuur, kan ik jouw aan de groepsapp toevoegen. Gr

1+

demi
    @demi

Hi Bluebird, op de een of andere manier lukt het me niet om een privebericht te sturen dus doe ik het ff zo.. 06(********)

0

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

Hoi Allemaal,

Ik lees hier dat iedereen wel erg lang heeft moeten wachten vanaf het moment van ‘aangenomen’ tot ze kunnen beginnen met een cursus. Ik vraag me af of iemand enig idee heeft of dat nog steeds zo zal zijn als je nu solliciteert? De vacature staat namelijk nog steeds open… Betekent dit dat ze echt op zoek zijn bij klc of dat ze gewoon hun wachtlijst willen aanvullen? Ik zou het namelijk erg leuk vinden om bij klc te kunnen werken maar bij KLM ook… Dus als ik word aangenomen en ik moet dan ook acht maanden wachten en in de tussentijd komt er een KLM vacature.. dan kan ik daar dan dus niet op solliciteren? Dat zou jammer zijn. Ik hoor graag of iemand mij hier meer inzicht in kan geven. Oh ja nog een vraag: weet iemand of je bij klc ook een verzoekensysteem hebt zoals bij KLM?

Groetjes!

0

Stewardess29
    @stewardess29

Hallo Iris! Ik sta momenteel met mijn sollicitatie bij KLC in de file. Ik had eerder een mail gestuurd naar het recruitment team van KLC en een medewerker gaf aan dat ze bij KLC momenteel aan het werven zijn voor het 3e kwartaal van 2019. Wanneer de sollicitatiegesprekken worden ingepland weet ik niet, dit zal wel een stuk eerder zijn neem ik aan, maar op het moment dat je aangenomen wordt duurt het nog wel even voordat je op cursus kan..

1+

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

@stewardess29 dankjewel voor je reactie. Dat is wel balen zeg. Ik zou graag zo snel mogelijk vliegen dus om te weten dat het pas voor het derde kwartaal op z’n vroegst is, is een beetje jammer. Ik vind het dan zo’n gokspelletje wat ik het beste kan doen, nu solliciteren bij klc of hopen dat KLM nog met een vacature binnenkort komt want wat ik daarvan weet is dat als je daar snel solliciteert je wel sneller terecht kan. Vind m’n huidige baan niet zo leuk namelijk hahaha kantoorwerk :(.

0

Bluebird
    @bluebird-2

@Irisindeluct, hoi!
    Ik begin 4 maart dat is precies 1 jaar na mijn 1ste geprek.
    Ik ken een aantal mensen die langer dan 1 jaar op de KLM wachtlijst hebben gestaan.
    Het gaat meestal snellen, maar garantie heb je nooit.
    Als je KLC alleen als een tussenstap ziet voor KLM, raad ik je aan om op de KLM vacature te wachten 5 jaar is echt lang!
    succes!

0

Stewardess29
    @stewardess29

@bluebird
    Gefeliciteerd met je baan! Hoe lang duurde het ongeveer voordat je op sollicitatie zelf kon?

0

Bluebird
    @bluebird-2

Hey Stewardess29!
    Dat ging wel heel snel bij mij, video mocht ik al de volgende dag opnemen en kon daarna al de week erna op gesprek.
    Dat was ook puur geluk denk ik, soms gaat het heel snel achter elkaar.

0

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

@bluebird ah oke bij jou duurde het nog langer dus. Nee ik zie klc niet als opstapje naar KLM, klc zelf lijkt me ook echt heel leuk. Alleen wil ik echt heel graag gaan vliegen en om dan nog een jaar te moeten wachten lijkt me zo jammer. Wellicht komt er in de tussentijd nog een andere vacature bij KLM bijvoorbeeld waar ik misschien wel sneller terecht kan. Het is even afwegen wat ik nu het beste kan doen.

0

Dabiscui
    @henriekej
    • Vliegt (nog) niet

@irisindelucht, ik zit in dezelfde situatie als jij. Wil eigenlijk graag liever voor KLM vliegen maar zag dat er nu een vacature is voor KLC. Dus waar ga je dan inderdaad voor kiezen .. Lastig!

0

Irisindelucht
    @irisindelucht
    • Vliegt (nog) niet

@henriekej ja lastig he. Maar ik wil wel ook bij klc. Alleen wil ik liever niet een jaar erop moeten wachten. Als jij echt liever bij KLM wil vliegen en niet klc dan zou ik sowieso wachten op een KLM vacature als ik jou was. Want als klc je niet bevalt dan duurt het wel lang voordat je door mag.

0

Marrrr
    @marrrr
    • KLC

Hallo! Zijn er hier nog meer mensen die nog wachten op een ini-datum? ๐Ÿ™‚
    Geduld hebben is toch nog best moeilijk ๐Ÿ˜‰

0

Eliesss
    @eliesss
    • Vliegt (nog) niet

Hi!

Ik ben vanmiddag gebeld met een startdatum, 15 april :).
    Meer mensen? Ik ben eind september aangenomen…

liefs!

0
15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 305)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.