Vacature KLC januari 2018

Dit onderwerp bevat 157 reacties, heeft 36 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Bluebird 2 dagen, 17 uur geleden.

8 berichten aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)
  • Auteur
    CA1993
    CA1993
    • Bijdrage : 2

Na vaak “stiekem’ te hebben meegelezen, heb ik ook maar een account aangemaakt. Vanochtend kreeg ik namelijk te horen dat ik na acht maanden wachten mag beginnen aan mijn INI op 11 februari!

Erg veel zin in natuurlijk!

Het lijkt me dan ook erg leuk om andere toekomstige CA’s te ontmoeten in de tijd tot 11 februari.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 3 dagen geleden door CA1993 CA1993.
    1+

Claudinemoens
    • Bijdrage : 7

Ik weet niet hoe ik een prive bericht moet sturen maar stuur me anders even een berichtje via instagram: @claudinemoens

0

Babette
    • Bijdrage : 40

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie ini’s!
    Vraagje aan de mensen van 11 feb. Wanneer zijn jullie precies aangenomen? Dan weet ik ongeveer hoe lang ik nog kan wachten.

0

Xsannn
    • Bijdrage : 10

hi babette ! Dankjewel , ik heb 6 maart mijn brief gekregen en mag dus nu in de ini van 11 februari starten. ik ga voor je duimen x @claudinemoens ik stuur je wel een priveberichht ! @ca1993 we hebben een groepsapp voor als je het leuk vindt! gr

0
    CA1993
    CA1993
    • Bijdrage : 2

@babette, ik ben eind maart aangenomen, maar kreeg in tegenstelling tot de meesten donderdag (ipv woensdag) pas te horen dat ik 11 februari begin. Dus ben wellicht een van de laatsten die nog gevraagd is.

@xsannn. Leuk! Zou je (of iemand anders uit de groepsapp) mij een berichtje kunnen sturen op Instagram (@Stefankuijp)

Alvast bedankt!

0

Bluebird

Eindelijk na het lange wachten mag ik 4 maart beginnen met de basiscursus! Zijn er nog meer mensen opgebeld?

0

vliegende hollander
    • Bijdrage : 9

Wat leuk!! Wanneer ben jij aangenomen?

0

Bluebird

1ste gesprek 5 maart
    2de gesprek 13 maart
    En brief was 22 maart binnen.

0
8 berichten aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Op dit moment zijn er 0 users en 9 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 6 users en 453 guests
FlyingBlueBird, LuCy, Flygirl, vliegende hollander, Goudhaartje, Roenster
Forum statistieken
Onderwerpen: 154, Reacties: 2.908, Leden: 661
Ons nieuwste lid: Goudhaartje