Vacature easyjet cabine 2018

Dit onderwerp bevat 32 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Orange girl Orange girl 11 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Orange girl
    Orange girl
    • Bijdrage : 81

Beter had ik het niet kunnen verwoorden Easyjet 2015!!!

@hartekke Ik zou het ook zeker proberen. Mijn insteek was in eerste instantie ook om bij EZY wat sollicitatie ervaring op te doen en eventueel wat vliegervaring. Om dan vervolgens verder te kijken. Maar ik zit er nog steeds omdat ik hier echt op mn plek ben.

0
    Cabineprins
    Cabineprins
    • Bijdrage : 5

Helaas ben ik zojuist niet door de online Ability Test-gekomen. Ik denk dat het lag aan mijn begrijpend lezen-opdracht. Maar goed, ben al blij dat ik over een half jaar weer mag solliciteren in plaats van één jaar.

0
    Orange girl
    Orange girl
    • Bijdrage : 81

Heee wat jammer @cabineprins.
    Inderdaad een volgende keer weer proberen. Die testen zijn ook vaak een momentopname.
    De allereerste keer dat ik solliciteerde kwam ik ook niet door de test (terwijl ik wel door de KLM test kwam die echt veel moeilijker was).
    Een half jaar later kwam ik er wel doorheen en werd ik direct aangenomen. Voor mijn gevoel is er geen pijl op te trekken.
    Verstand op nul en gewoon de volgende keer weer proberen.

0
3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)

Het onderwerp ‘Vacature easyjet cabine 2018’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Op dit moment zijn er 0 users en 10 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 8 users en 504 guests
Flygirl, Stewardess29, vliegende hollander, Skyler, Irisindelucht, Sander2803, Alice123, Angelina_W97
Forum statistieken
Onderwerpen: 162, Reacties: 2.961, Leden: 683
Ons nieuwste lid: mvw