Dit onderwerp bevat 64 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Toby5963 1 dag, 18 uur geleden.

5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
  • Auteur

Sander1995
    @sander1995
    • Vliegt (nog) niet

@travelflydaan2

Nee, nog steeds niks gehoord.. Vorig jaar precies hetzelfde gehad, toen ook pas na een paar weken nadat de vacature online kwam gesolliciteerd en nooit iets gehoord, tot ik inlogde op de Jobpage en zag dat mijn ‘application was withdrawn’ (maar dat had ik niet gedaan en ik heb ook nooit een mailtje o.i.d. gehad). Het lijkt er dus op dat je echt direct zodra de vacature online komt moet solliciteren en anders gewoon te laat bent ofzo. Wel heel jammer!

0

Travelflydaan2
    @travelflydaan2
    • Vliegt (nog) niet

@sander1995

Oh dat is raar! Ik kreeg vorig jaar wel vrij snel een uitnodiging maar ik kon helaas niet komen. Ik hoop dat het nog wat wordt! Ook al is het voor een latere AD. Vorig jaar kreeg ik uitnodiging voor eind oktober volgens mij. Fingers crossed

0

Leonie
    @leonies
    • Vliegt (nog) niet

Hi :),

Wie kan mij helpen? Wanneer gaan de vacatures weer open van TUI Cabin attendent? En waar zou ik die kunnen vinden? Staan die dan tussen de andere vacatures van TUI?

Dankjewel alvast :)!

Groetjes Leonie

1+

Travelflydaan2
    @travelflydaan2
    • Vliegt (nog) niet

Heeft iemand enig idee of er binnenkort nog meer assessment dagen zijn?

0

Toby5963
    @toby
    • Vliegt (nog) niet

Hiiiii,
    Mensen die aangenomen zijn al enig idee wanneer we iets gaan horen over een training? 😀

Of easyjetters die intern iets gehoord hebben/te weten kunnen komen? 😉

Groetjes!

• Deze reactie is gewijzigd 1 dag, 18 uur geleden door  Toby5963.
    0
5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.