Vacature Corendon AMS/BRU/MST februari 2018

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Roenster Roenster 1 maand geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Roenster
    Roenster
    Moderator
    • Bijdrage : 126

Corendon is weer cabin crew aan het werven voor Amsterdam Schiphol, Brussel en Maastricht/Aachen! Check de vacature via de link op Aviabanen.nl;

Vacature Corendon AMS/BRU/MST via Aviabanen.nl

armemant
    • Bijdrage : 3

Hoi iedereen, volg deze site al een tijdje nu. Heb op dinsdag bij Corendon solliciteerd via Aviabanen. Anderen ook?
    Ben benieuwd wanneer we iets terug horen!

Turkish
    Turkish
    • Bijdrage : 8

Ik ben van plan te solliciteren maar wat is een secondary degree in Nederland? Is een havo opleiding voldoende?

At least a secondary education degree or minimum 10 years education completed and a diploma obtained.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden geleden door Turkish Turkish.

armemant

Hey Turkish, havo is inderdaad voldoende hiervoor. Secondary education betekend eigenlijk gewoon middelbareschool. Belangrijkste is dus dat je een diploma hebt daarvan

Turkish
    Turkish

Oke dankjewel dan weet ik dat.
    Ik had via een Turkse platform al mijn sollicitatie ingestuurd maar volgens mij betreft dit een andere Corendon aangezien er 3 soorten Corendon luchtvaart maatschappijen zijn..

Roenster
    Roenster
    Moderator

Deze vacature is specifiek voor CND (Corendon Dutch Airlines), standplaats Schiphol en dus onder Nederlandse wetgeving en arbeidsvoorwaarden.

armemant

Hey Roenster, mag ik vragen hoe je dat weet? Ik zit echt in de waar over welk maatschappij ik bij heb gesolliciteerd want er zijn inderdaad een paar Corendon Airlines vestigd in een paar landen..deze vacature staat namelijk ook niet op de Corendon Dutch Airlines site maar tevens wel op de Turkse site. De beschrijving in de vacature spreekt ook over de hoofdvestiging in Turkije als ik het goed heb begrepen. Maar goed, een beetje verwarrend maar ik zie wel of ik iets terug hoor. Dan weten we gelijk iets meer..

Roenster
    Roenster
    Moderator

Dat is een goede vraag @armemant en ik denk dat de vacaturetekst is aangepast. Ik dacht gezien te hebben dat de vacature specifiek voor AMS was maar dat lijkt nu niet meer zo te zijn. Toch lijkt het me dat als jouw base AMS is je voor CND werkt, maar dat durf ik nu inderdaad niet meer met zekerheid te zeggen. Ik zal dit onderwerp ook aanpassen om verdere verwarring te voorkomen.

Turkish
    Turkish

Ik moet zeggen dat ik eerst via deze link > kariyer < heb gesolliciteerd, en onderaan de vacature staat dat het Antalya based is. Dus ik weet niet hoe dat nu afgesproken is want in de Engelstalige beschrijving staat er niks van Antalya bij. En ook hier wordt er geeisd dat je een Turkse paspoort moet hebben.. Ik heb het idee dat er via 2 verschillende partijen binnen de onderneming wordt gehandeld, dus misschien een Europese sollicitatie en een Turkse sollicitatie en laat ik nou aan beide deelgenomen hebben.

Turkish
    Turkish

Mail ontvangen met 5 persoonlijke vragen. Aan de hand van mijn antwoorden gaan ze mij evalueren en krijg ik mogelijk een uitnodiging voor het interview.

Roenster
    Roenster
    Moderator

We sluiten dit onderwerp vanwege maanden van inactiviteit.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Het onderwerp ‘Vacature Corendon AMS/BRU/MST februari 2018’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Op dit moment zijn er 0 users en 5 guests online
No users are currently active
Bezoekers actief in de afgelopen 24 uur: 17 users en 453 guests
LuCy, meisjeinblauw, Renate, Stewardessmee, Chrissie19, Bluebird, Trechinees, Piggywiggy, missytee, De redactie, Lars95, Sophie05, tj92, Anna, Blue fly, Orange girl, Daisy
Forum statistieken
Onderwerpen: 123, Reacties: 2.492, Leden: 528
Ons nieuwste lid: suey01