Dit onderwerp bevat 23 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Roenster 5 maanden, 2 weken geleden.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur

Joris1991
    @joris1991
    • Vliegt (nog) niet

@patico
    Ik heb inderdaad dezelfde email gehad, duurt nog ff dus. Wel fijn beetje duidelijkheid

0

Sander1995
    @sander1995
    • Vliegt (nog) niet

Hey!

Jullie INI begint dus pas in mei? Wanneer zijn jullie aangenomen/wanneer hadden jullie selectiedag?

Ik heb letterlijk op de deadlinedag nog gesolliciteerd (eind november), online assessment gehaald en moet nu wachten op uitnodiging voor selectiedag dus. Maar zal dus nog wel lang duren voordat ik echt zou kunnen beginnen?

0

Joris1991
    @joris1991
    • Vliegt (nog) niet

@sander1995 ik ben 22 september aangenomen. Ik weet niet wanneer ze weer selectiedagen gaan doen.. hoop voor je binnenkort!

0

Sander1995
    @sander1995
    • Vliegt (nog) niet

Hey allemaal,

Heeft iemand enig idee hoe lang het kan duren voordat je wordt uitgenodigd voor een selectiedag? In de vacature waarvoor ik heb gesolliciteerd (die van oktober-november 2018) stond dat de eerstvolgende selectiedagen in februari zouden zijn maar heb nog steeds niks gehoord.. Heeft het zin om naar ze te bellen? (want in de laatste mail die ik heb ontvangen, waarin staat dat ik de online assessment heb gehaald, staat dat bellen/mailen niet nodig is)

Iemand ervaring? Hoor t graag!

0

Orange-girl
    @orange-girl
    • easyJet

Hoi Sander,
    Ik heb begrepen dat er inmiddels 100 mensen in de holdpool zitten (die hebben dus al een assessment dag gehad en zijn aangenomen), deze mensen wachten nog op een startdatum.
    Omdat door de goede CAO die we nu hebben het verloop minder is dan verwacht, zal het dus nog wel even duren voordat ze weer nieuwe dagen gaan organiseren. Tenminste… dat is nu de verwachting!
    Je weet het natuurlijk nooit, het blijft luchtvaart.
    Voor zover ik nu weet wordt er in februari geen selectiedag meer gepland.
    Mailen en bellen heeft inderdaad weinig zin, ze zullen je zeggen dat het nog niet bekend is en dat ze zsm iets laten weten…

0

Sander1995
    @sander1995
    • Vliegt (nog) niet

@orange-girl Ah shit, was er al bang voor. Dat wordt dus vrijwel zeker niet meer 2019 dat ik kan beginnen.. Dan wachten we het maar af, thanks voor je berichtje iig!

0

Joris1991
    @joris1991
    • Vliegt (nog) niet

Hoi allemaal, heeft iemand al bericht gehad over de start van de ini’s? Ik kreeg bericht dat deze in mei zouden starten?

@orangegirl heb jij toevallig iets vernomen of hierover meer bekend is?

0

Orange-girl
    @orange-girl
    • easyJet

Ik heb inderdaad ook gehoord dat er in mei 1 of 2 trainingen starten. Maar geen idee welke data.

0

Roenster
    Moderator
    @roenster
    • KLM

Ik sluit dit onderwerp vanwege inactiviteit.

0
9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Het onderwerp ‘Vacature cabin crew Easyjet 2019’ is gesloten voor nieuwe reacties.